Hjelp til å velge tv til hulen min

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate Retep sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,228
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hjelp til å velge tv til hulen min

Hei alle sammen.

Sitter her og skal velge meg ut en tv til hulen min. Den er på 40m2 og jeg kommer til å sitte ca 3-3,50m fra racket. Jeg vil ha mulighet til å se film (bluray) og sport her oppe. Jeg er nok en 2 kanals mann, men noe film ser jeg.

Jeg ønsker 3d muligheter og jeg spiller noe Playstation ( 10-15 timer i uka)
    Kan si jeg har et budskjett på ca 15000kr

Hvilken tv burde jeg gå for og hvorfor, jungelen på tv-er er faktisk større enn på hifien føler jeg. Kanskje mest pga at jeg ikke har brydd meg noe særlig om bilde tidligere.

Jeg har bare gode erfaringer med Panasonic og har 2 tv-er fra dem pdd.

Så jeg trenger hjelp til å redusere kandidatene ned til noen få, før jeg drar og titter på dem.

Håper på mye respons her.

mvh Peter
    Høyttalere: Triangle Genese Quartet LE. Triangle Genese Voce, Triangle Celius ESW, Triangle Antal ESW, Triangle Khos x 4. Svs 2531 pci, svs 2039 plus, svs Pb12 plus og svs pc13 ultra
    Forsterkere: Marantz SR7010. Sherwood A965 effekttrinn.
    Kilder, pc, marantz UD7007, himedia Q10pro
    Bilde: JVC 350 Dila Dreamscreen 106'

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg har Panasonic 50" VT50 som selges til utrolige 9.999 hos Komplett i disse dager.

Men du som skal spille vil kanskje ha LED da. Da har jo Euronics kjempetilbud på Panasonic 55" WT50. Denne tv hadde vel en veiledende pris på 26.000 ved lansering, selges nå for 12.000.

Kan vel ikke gå feil med denne.

Panasonic TX-L55WT50Y 55" FHD, Smart TV features inc - 52" og større - Flat tv - TV, Lyd & Bilde - Euronics Norge AS - nettbutikk elektronikk

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •