Smart Android app til denne -> Samsung 50" 3D LED Smart-TV UE50ES6305

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate zx300 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    873
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Vil jeg kunne styre (remote) denne tven ifra android app?
    Og kunne se hva som skjer på TVen på mobilen?
    Og kunne vise bilder / film ifra mobilen rett inn på TVen? Trådløst?

Intermediate TorTorden sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,175
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Film og bilder bør kunne deles via Dlna og tvens allshare om den har, om noen slikt ikke fulgte med mobilen din bør det finnes mye i google play eller hva dem kaller det igjen.

Angående fjernkontrolls applikasjon så er det litt mer tragiskt.
    Appen til min 6505 var visst så gammel at den nekter og la seg bruke av enhetet med android nyere enn 2.x og siden samsungs smartphone avdeling rulla ut anndroid 4 på alt de kunne fungerer ikke denne appen i det hele tatt på samsung mobiler nyere enn 2-3 år.

Og nei Samsungs tv avdeling har ikke vist noen interesse av og oppdatere appen.
    Angående andre smartphones er det stort samme problemet, har du nyere android enn 2.x så vil det neppe gå enkelt.

Jeg har dog testa litt med appen for tven min du vil ikke gå glipp av mye de har bare klona fjernkontrollen men pga skjermstørrelesen kan du bare se ¼ av knappen om gangen og ender så med og scrolle hele tida.

Se hva som skjer på tven også på mobilen, ikke nærheta engang.

Intermediate zx300 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    873
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TorTorden
    Film og bilder bør kunne deles via Dlna og tvens allshare om den har, om noen slikt ikke fulgte med mobilen din bør det finnes mye i google play eller hva dem kaller det igjen.

Angående fjernkontrolls applikasjon så er det litt mer tragiskt.
    Appen til min 6505 var visst så gammel at den nekter og la seg bruke av enhetet med android nyere enn 2.x og siden samsungs smartphone avdeling rulla ut anndroid 4 på alt de kunne fungerer ikke denne appen i det hele tatt på samsung mobiler nyere enn 2-3 år.

Og nei Samsungs tv avdeling har ikke vist noen interesse av og oppdatere appen.
    Angående andre smartphones er det stort samme problemet, har du nyere android enn 2.x så vil det neppe gå enkelt.

Jeg har dog testa litt med appen for tven min du vil ikke gå glipp av mye de har bare klona fjernkontrollen men pga skjermstørrelesen kan du bare se ¼ av knappen om gangen og ender så med og scrolle hele tida.

Se hva som skjer på tven også på mobilen, ikke nærheta engang.
    Ok.
    Har du testet "com.samsung.smartview-3.2.0.apk" versionen av samsung remote`en?
    Denne fungerer ihvertfall til min Samsung UE55D7005 LED TV.

Kan lastes ned herfra (min dropbox konto)
    https://www.dropbox.com/s/92fvni6360...view-3.2.0.apk

Jeg skal kjøpe meg et tv på jobben, og lurer på om det android remote app`en fungere på denne tven her og UE50ES6305.

Intermediate TorTorden sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,175
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke satt meg så veldig inn i det egentlig, dessuten bruker jeg stort sett bare htpc'n og da går det mest i xbmc remote

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •