2012 modeller ut, 2013 modeller inn - når?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Intermediate Shercko sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    1,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

2012 modeller ut, 2013 modeller inn - når?

Mine herrer.

Virker som alle jeg snakker med sier at jeg har gått glipp av nyårs salget, at jeg er for sent ute. Men såvidt jeg kan se så finnes det fortsatt ingen 2013 modeller i butikkene - det kan i så fall ikke være mange.

Når selges 2012 modellene ut? Eller er det jeg som er blind på alle mulige måter/2013 modellene kom inn før års skifte?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Antar det er Tver du snakker om
    Jobber i Elkjøp, og infoen vi har så langt er at månedsskiftet mars/april er tiden da nye modeller begynner å komme til butikkene. Dette gjelder Sony, Panasonic, LG og Samsung hvertfall. Philips skifter vel ikke modeller før lenger ut på sommeren vanligvis.

Mye av lager på 2012 modeller begynner nok å minke. Min erfaring de siste årene er at det ikke nødvendigvis er "stormrydding" av modeller de siste ukene før range-skifte, men heller en prosess som har begynt lenge før det.

Ta en kikk på denne siden:
    CES 2013 - Nyheder, artikler og fuld dækning - FlatpanelsDK

Her ser man artikler om kommende modeller på tv fra de forskjellige merkene, disse ble vist frem på CES-messen i Las Vegas for et par uker sien

Håper det ga litt mer svar!

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror ikke du skal bekymre deg så mye, greitt nok at det er billigere rundt nyttår men prisene er nå satt opp igjen, skal du kjøpe tv til best pris må du vente til mar/april når de nye modellene begynner å dukke opp

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Expert hadde 20 % på Panasonic sine modeller i uke 2 og 20% på Sony sine modeller i uke 3. Så litt rabatt har det vært på utgående modeller i år.

Elkjøp slo tilbake med 22% rabatt, men dette var på kjøkkeninredning. Heia Elkjøp.

Jeg er selv på jakt etter en 50" Panasonic VT50 plasma som ble solgt for 11.000 i romjulen. Denne hadde desverre ikke Expert i sitt sortiment. Hadde håpet den falt ned til 11.000 igjen. Ligger på 13.000 flere steder som har den på lager.

Min Panasonic TX-36PB50F Eisa vinner 2001-2002 skal byttes ut med plasmavinneren 2012-2013. Synes den skal få hvile nå. Nesten for ille og slenge den på gaten nå, men dette er jo veien og gå for å bli kvitt 80 kilo med kvalitet i dag.

Intermediate MR.Chill sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pleier som regel være i mnd skiftet mars-mai det kommer nye modeller

Intermediate Shercko sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    1,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mars-April er altså konsenus. Takker for svar, da var det bare å ta på seg tolmodighets-hanskene - de iskalde hanskene av støpejern med pigger på innsiden.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shercko
    Mars-April er altså konsenus. Takker for svar, da var det bare å ta på seg tolmodighets-hanskene - de iskalde hanskene av støpejern med pigger på innsiden.
    Skjønner hva du mener, selv har jeg hatt de på i ca 2 år nå

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •