heve kjøp eller vente på panasonic st60?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    123
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

heve kjøp eller vente på panasonic st60?

Heisann! Trenger hjelp fra dere som kan dette med tver og kvalitet!

Jeg bestilte for litt siden en panasonic st50 når den var på tilbud hos hifiklubben, men da den ble levert var skjermen knust

Nå har hifiklubben sagt at fordi st50 har gått ut av produksjon får de ikke tak i flere, men de får inn st60 i midten av mars....Denne får jeg da til samme pris som jeg kjøpte st50 for på tilbud. Altså 7449 kr.

Hva bør jeg gjøre? Slik jeg har forstått det er st50 mest bang for the buck angående sortnivå og dermed en veldig god tv til den prisen. Er det noen fare for at st60 blir dårligere?

Tusen takk for raske svar!

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sndrem
    Heisann! Trenger hjelp fra dere som kan dette med tver og kvalitet!

Jeg bestilte for litt siden en panasonic st50 når den var på tilbud hos hifiklubben, men da den ble levert var skjermen knust

Nå har hifiklubben sagt at fordi st50 har gått ut av produksjon får de ikke tak i flere, men de får inn st60 i midten av mars....Denne får jeg da til samme pris som jeg kjøpte st50 for på tilbud. Altså 7449 kr.

Hva bør jeg gjøre? Slik jeg har forstått det er st50 mest bang for the buck angående sortnivå og dermed en veldig god tv til den prisen. Er det noen fare for at st60 blir dårligere?

Tusen takk for raske svar!

Rart om den blir dårligere da .. tipper ST blir ala det VT er på 50modellen, men uten briller o.l.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    123
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    Rart om den blir dårligere da .. tipper ST blir ala det VT er på 50modellen, men uten briller o.l.
    Kan du forklare hva du mener med vt er på 50modell uten briller?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    123
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det eventuelt en annen tv som er 50" eller større som er tilgjengelig nå og et godt kjøp for 7449...?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sånn som jeg har skjønt det blir det ingen ST60. I USA får de ST60, VT60 og ZT60 mens vi i Europa angivelig skal få GT60, VT60 og ZT60. Om de bare renamer ST60 til GT60 eller om man faktisk får GT-funksjonaliteten gjenstår vel å se.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    123
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av slc
    Sånn som jeg har skjønt det blir det ingen ST60. I USA får de ST60, VT60 og ZT60 mens vi i Europa angivelig skal få GT60, VT60 og ZT60. Om de bare renamer ST60 til GT60 eller om man faktisk får GT-funksjonaliteten gjenstår vel å se.
    Har mailet litt med kundeservice hos hifiklubben idag og hun sa at den nye modellen vil hete UE50ST60 og kommer i midten av Mars. Kan du lese noe ut fra produktbeskrivelsen? Er evt gt-funskjonaliteten bedre eller dårligere?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har mailet litt med kundeservice hos hifiklubben idag og hun sa at den nye modellen vil hete UE50ST60 og kommer i midten av Mars. Kan du lese noe ut fra produktbeskrivelsen? Er evt gt-funskjonaliteten bedre eller dårligere?
    Det høres veldig rart ut. UE er typisk modellbetegnelsen Samsung bruker på LED-skjermene sine, og det er vel langt på vei bekreftet fra en som jobber i Panasonic at Europa ikke vil få noen modell som heter ST60. Hvis de ikke bare re-brander ST-en til GT, så vil denne være bedre enn opprinnelige ST-specs, og hvis ikke vil de være ganske like vil jeg tro.

Active
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    370
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Also, just a reminder that the Panasonic range announced at CES is US only and we have been told the UK range will differ. For example there will likely be a GT model for the UK.
    I believe in the UK we'll be getting a GT60, possibly just a re-name of the ST, just going by what I've read during CES.
    some say well get the ST60, others the GT, maybe well get both but I doubt it.
    Panasonic kommer med info om eu-modeller på European convention 11/12 februar:

"We will get UK range details on February 11/12th at the European convention and Steve and myself will be there."

AVForums - home entertainment news, reviews and community | AVForums.com - UK Online

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    123
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så jeg vil eventuelt ikke tape noe på å vente istedenfor å heve kjøpet? 8000 kr for en st60 (evt gt60) vil da være en veldig god deal?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så jeg vil eventuelt ikke tape noe på å vente istedenfor å heve kjøpet? 8000 kr for en st60 (evt gt60) vil da være en veldig god deal?
    Hvis de ikke trekker seg fra den om ST60 ikke kommer, så vil det nok være en veldig god deal ja.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •