Samsung ES8005 som PVR/timeshift, eller kjøpe HD-PVR dekoder?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Samsung ES8005 som PVR/timeshift, eller kjøpe HD-PVR dekoder?

Har i dag en gammel CD dekoder og lurer på om jeg skal skaffe CA modul fra CD, slik at jeg bare trenger fjernkontrollen til TV.
    Lurer også på om jeg kan bruke TV'en som en PVR hvis jeg plugger i en USB harddisk?

Hvilke muligheter er det? Eller vil det være smartere å kjøpe HD-PVR dekoderen? Synes det er altfor mye å betale 3.490,- for en dekoder..

Newcomer PantZman sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    163
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Med CanalDigital satelitt og en 1gb extern harddisk på min PS51D8005 (2011 model) kan jeg ta opp (direkte eller på et bestemt tidspunkt f.eks på natta) og trykke på pause osv.

Det jeg IKKE kan er å ta opp ett program mens jeg ser på noe annet. Nå er det heldigvis ikke ofte programmene kolliderer på den måten. Som regel går det i reprise en eller annen gang. Nat Geo og Discovery sender som regel reprise flere ganger om dagen/dagen etter, så jeg får som regel tatt det opp eller sett det senere.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tar den opp hele tiden mens du ser TV, slik at du kan pause, gå på do og fortsette, eller må du aktivere dette hver gang?

At man ikke kan ta opp en kanal og se på en annen er ikke noe problem for meg. Får kanskje bestille meg en kortleser fra CD til 490,- og teste. Håper det fungerer bedre enn den gamle ustabile dekoderen jeg har nå.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •