Panasonic 2013. - Side 31

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 31 av 31 FørsteFørste ... 11 21 27 28 29 30 31
Viser resultater 601 til 606 av 606
    Intermediate shield sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    1,172
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Da har eg kalibrert en for dag med gamma på 2.2,men på skalan så var gamma ganske lav fra 30ire men fra 40 til 70 var den bra fikk ikkje til 80-90ire selv med 10pt gamma men ble ganske fornøyd med dag oppsettet og ikkje noe grønnskjær heller. satt kontrast til 90cd/m2 noe som ga et lyst og riklig bilde på dag tid.

Natt der måtte eg sitte gamma til 2.6 istednfor 2.4 da fikk eg vekk grønnskjæret i bildet så der er eg ganske fornøyd nå vekk med det grønne og litte mer blå aktig i det hvitte enn grønnaktig,skal man ha en liten feil i skalan så sier dem heller litt for mye blå enn de andre fargene.satt kontrast til 80cd/m2.men kansje eg skal ha mer kontrast siden eg har den på gamma 2.6 men eg skal se hva eg synst om det er for dimt eller akkurat passlig.men med gamma satt til 2.4 i menyen så fikk eg alt for mye grønnskjær men ikkje med 2.6.
    LG B6-Panasonic TX-P55VT60Y-Onkyo TX-NR 636-.16-Philips Fidelio X2-
    Panasonic DMP-BDT110-Pioneer BDP-120-Samsung UBD-K8500-Xbox 360 250GB-Xbox One 500GB

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg sliter med Netflix klienten på min ST50. Den var grei i starten, men nå klarer den nesten aldri å logge inn lenger. Den prøver å logge inn, men så får jeg feilmelding og en knapp med try again og quit. Det skjer ingenting med try again, så må avslutte og prøve på nytt.
    Er det flere enn meg som opplever dette?
    Jar googlet det, og det virker som ett ganske vanlig problem, men ikke funnet noen enkel løsning på det. I.o.m. at appen ikke kan reinstalleres, så må hele tvn resettes, og da ryker jo alt som er av settings osv...

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    686
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanskje ikke det svaret du var ute etter, men er det ikke mye bedre å bruke feks apple TV til netflix? Har selv en VT60 og foretrekker nesten alle alternativer til den innebygde netflix klienten; PS3, Apple TV, nettleser osv..

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Syns i grunnen det er greit å spare seg for flere bokser :-). Når det først funker, så er det jo bra, streamer også mye fra serveren min, det fungerer også bra.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    686
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser den, absolutt ! Jeg bruker en "Logitech ultimate" multifjernkontroll, og har alle bokser skjult i et skap på et annet rom, så nå føles det som at forsterker, ps3, mac mini, TV boks og apple TV er innebygget i TV´n. Før jeg fikk den, prøvde jeg å holde anntallet bokser til et minimum selv

Intermediate shield sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    1,172
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk bedre resultat ved og bruke 10% APL istedenfor 10% windows.kalibrerte kontrast til 80cd/m2 veldig fornøyd der.og 2 point ble veldi bra resultat vill eg si.også var det noen i 10p som også måtte kalibreres.har ikkje tatt gamma enda eller CMS.

Sjekket den kalibrte moden og preseten var ikkje så veldi stor forskjell men litt var det jo seff merket det spes på hvit og himmelen den virket mer naturlig og ikkje rødt i seg.er ganske så fornøyd med resultatet.da kan eg bare tenke meg hvordan en proff kalibrering vill vert.
    LG B6-Panasonic TX-P55VT60Y-Onkyo TX-NR 636-.16-Philips Fidelio X2-
    Panasonic DMP-BDT110-Pioneer BDP-120-Samsung UBD-K8500-Xbox 360 250GB-Xbox One 500GB

Side 31 av 31 FørsteFørste ... 11 21 27 28 29 30 31

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •