Panasonic 2013. - Side 21

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 21 av 31 FørsteFørste ... 11 17 18 19 20 21 22 23 24 25 ... SisteSiste
Viser resultater 401 til 420 av 606
    Intermediate SVS! -man sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Er det forresten noen som har byttet ut den medfølgende strømkabelen til sin Panasonic plasma? Den som følger med og den enden som man kobler til selve skjermen er av "rett type". Den stikker/ bygger da 5-6 cm ut bak tven. Det passer ikke helt til mitt Slim Wall feste jeg tenkte å bruke (står på fot nå).

Det jeg trenger er en vinklet kontakt som bygger minimalt bak skjermen. Har forsøkt å Google litt rundt, men det finnes en jungel der ute. Hadde satt veldig pris på litt hjelp her:-D
    Forsterker: Marantz SR7011
    Høyttalere:
    Klipsch RP280f - RP450C - RP250S - R115SW
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    686
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av SVS! -man
    Er det forresten noen som har byttet ut den medfølgende strømkabelen til sin Panasonic plasma? Den som følger med og den enden som man kobler til selve skjermen er av "rett type". Den stikker/ bygger da 5-6 cm ut bak tven. Det passer ikke helt til mitt Slim Wall feste jeg tenkte å bruke (står på fot nå).

Det jeg trenger er en vinklet kontakt som bygger minimalt bak skjermen. Har forsøkt å Google litt rundt, men det finnes en jungel der ute. Hadde satt veldig pris på litt hjelp her:-D
    Fulgte med vinklet til min 65vt60... Hvilken model har du? Uansett, jeg var på utkikk etter en lengere strømkabel og fant en vinklet 2 meter kabel på elkjøp slependen.

Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Monitor
    Fulgte med vinklet til min 65vt60... Hvilken model har du? Uansett, jeg var på utkikk etter en lengere strømkabel og fant en vinklet 2meter kabel på elkjøp.
    Heldig, du da:-D Jeg har en 50" VT50. Men er det samme kabler som man f.eks bruker til PC? Kan jeg kjøpe en hvilken som helst, så lenge den er jordet og pluggene stemmer?
    Høyttalere:
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Active
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    400
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    SVS! -man Sitat:
    Opprinnelig skrevet av Monitor
    Fulgte med vinklet til min 65vt60... Hvilken model har du? Uansett, jeg var på utkikk etter en lengere strømkabel og fant en vinklet 2meter kabel på elkjøp.

Heldig, du da Jeg har en 50" VT50. Men er det samme kabler som man f.eks bruker til PC? Kan jeg kjøpe en hvilken som helst, så lenge den er jordet og pluggene stemmer?
    Det skal følge med ihht manaulen. Fulgte med på de skjermene jeg har hatt fra Panasonic. Sikker på at det ikke er noen som har vært i esken og lånt den? Spør pent om de ikke kan sende deg én. -Men det er ikke rare effekt- /strømtrekket, så en vanlig pc-kabel bør være ok.

Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av edding
    Det skal følge med ihht manaulen. Fulgte med på de skjermene jeg har hatt fra Panasonic. Sikker på at det ikke er noen som har vært i esken og lånt den? Spør pent om de ikke kan sende deg én. -Men det er ikke rare effekt- /strømtrekket, så en vanlig pc-kabel bør være ok.
    Nei, dessverre ingenting. Jeg kjøpte tven "brukt", dvs den var kun pakket opp og pakket ned. Men det kan være at kabelen er tatt ut før jeg fikk den. Noe som er dumt.

Om det f.eks er noen her inne som har en vinklet kabel til Panasonic som du ikke trenger, så kan jeg gjerne kjøpe den:-D :-D
    Høyttalere:
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei, dessverre ingenting. Jeg kjøpte tven "brukt", dvs den var kun pakket opp og pakket ned. Men det kan være at kabelen er tatt ut før jeg fikk den. Noe som er dumt.
    Det har fulgt med vinklede strømkabler til Panasonic Plasma i alle fall siden 20-serien, så da har du nok ikke fått med den originale kabelen. Det er også en fordel å benytte de originale kablene som har feritt-kjerner (for skjerming).

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    86
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av SVS! -man
    Det passer ikke helt til mitt Slim Wall feste jeg tenkte å bruke (står på fot nå).
    Hvilket veggfeste har du gått for?

Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av demo
    Hvilket veggfeste har du gått for?
    Jeg har et Samsung Slim Wall feste, som jeg testet i går. Trodde ikke det var skruehull bak på VT50 som passet, men det gjorde de. Men med strømkontakten som stikker rett ut, går det ikke. Men slik jeg skjønner det, så kan jeg bare kjøpe en vinklet strømkabel på Elkjøp, og koble denne til. Angående ferritkjerner så fulgte de med løse, som jeg har satt på kabelen både nær kontaktpunkt og en nær tven. Så disse kan vel brukes på en ny vinklet strømkabel også...
    Høyttalere:
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da fikk jeg bekreftet at 65VT60 blir levert i løpet av kvelden
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate Millmaker sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror folket at denne kan falle enda litt mer i pris den nærmeste mnd eller så? Eller er bunnivået nådd med 25K?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Millmaker
    Tror folket at denne kan falle enda litt mer i pris den nærmeste mnd eller så? Eller er bunnivået nådd med 25K?
    Den faller nok ikke spesielt mye mer. Sånn ut mot slutten av februar/mars kan det nok være at du kan få den 1-2K billigere, men neppe noe mindre.

Intermediate johnsen90 sin avatar
    Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Grålum
    Poster
    910
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Da fikk jeg bekreftet at 65VT60 blir levert i løpet av kvelden
    Du får gi oss en oppdatering om du blir fornøyd eller ei
    Sony HW55 - Dreamscreen V5 Dynagrey 100" - Oppo 103D - Apple Tv - Panasonic ZT60
    Klipsch RF82-RC62-RS42 - Xtz 12.16 - Yamaha CX5000 - Emotiva XPA-3 - Rotel 1562

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spent på hva Panasonic gjør med plasmamodellene neste år, da utviklinga har stoppa, så er jeg spent på hva dem gjør. ZT til mer levelig pris? VT med anna type kjøling enn vifter? Er jo en stund til vi ser det nye her uansett .

Samsung utvikler jo fortsatt Plasma, spent på hvordan utviklinga dems blir .

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    Samsung utvikler jo fortsatt Plasma, spent på hvordan utviklinga dems blir .
    Dette var litt interessant.. hva er kilden? Det er jo i tilfelle veldig positivt

Hva Panasonic angår så håper jeg de kan jobbe mer med kjøling på flere plan, og utover det tror jeg nok de største forskjellene vil ligge i design og smart-ræl (nesten) ingen bruker.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    686
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av slc
    Dette var litt interessant.. hva er kilden? Det er jo i tilfelle veldig positivt

Hva Panasonic angår så håper jeg de kan jobbe mer med kjøling på flere plan, og utover det tror jeg nok de største forskjellene vil ligge i design og smart-ræl (nesten) ingen bruker.
    Trenger han en kilde? Det er vel minst like sansynlig som at de videreutvikler LED? Hvorfor i huleste skulle de slutte med det nå som de nettopp har funnet opp plasma på nytt mht lysutbytte og er i ferd med å få hele markedet for plasma alene (så fort panasonic gir seg)?

Active
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    370
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De bruker store summer på OLED utvikling også.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av slc

Samsung har vel ikke lagt inn årene på plasma enda?

Intermediate UltimaNoctis sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Samsung har vel ikke la kgt inn årene på plasma enda?

Det er i hvertfall ikke bekreftet.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Samsung har vel ikke lagt inn årene på plasma enda?
    Nei, men det er jo ikke synonymt med at de nødvendigvis svir av så mye penger på utvikling fordet. Plasma er ansett som en utdatert teknologi, og det taper markedsandeler overalt. Hvor mange butikker har du sett som stiller ut plasma-skjermer i det siste? Det er noen, men det er fint få og jeg merker at det er betydelig færre i år enn i fjor, selv om antallet da også var litt beskjedent.

Og Samsung har heller ikke så veldig mye grunn til å fortsette med plasma hvis Panasonic gir seg for å ha markedet for seg selv. Om ingenting annet er tilgjengelig spiller det liten rolle om Samsung tilbyr plasma eller ikke. Jeg tror nok både Samsung og Panasonic henger med i 2014 også, men etter det skal man ikke se bort i fra at det blir full stopp fra begge.

Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av J.Haugen
    Det har fulgt med vinklede strømkabler til Panasonic Plasma i alle fall siden 20-serien, så da har du nok ikke fått med den originale kabelen. Det er også en fordel å benytte de originale kablene som har feritt-kjerner (for skjerming).
    I fall noen lurer på det samme senere: kjøpt en vinklet strømkabel hos Elkjøp i dag, og alt funker flott. Nå er VT50 hengt opp med Samsung Slim Wall feste og det ble meget bra. Bak har jeg fra før laget et rørløp med stor diameter til å skule kabler inni veggen. Så ingen kabler eller kabelskinne synes under skjermen:-D
    Høyttalere:
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Side 21 av 31 FørsteFørste ... 11 17 18 19 20 21 22 23 24 25 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine