Sony 2013 - Side 10

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 10 av 13 FørsteFørste ... 6 7 8 9 10 11 12 13 SisteSiste
Viser resultater 181 til 200 av 242

Tråd: Sony 2013

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Der var gavekoden på 100 euro i boks. Fakturaen kunne jeg bare kaste i følge Sony. Mangler bare bekreftelsen fra DHL...

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Alt er nå i boks og jeg kan nyte Tv og mobil i ferien. Fått kreditert fakturaen fra DHL og mottatt gavekode på 100 Euro fra Sony. :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk mail med gavekode i dag jeg også, ikke hørt noe om regningen enda, men regner med at det går i orden.

Noen idèer om hva vi kan bruke 100 euro til på Sony's nettbutikk ?

Active
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skjønner meg ikke på prisingen av denne tv'en, først så hadde de xperia dealen, nå ser jeg att elkjøp har lagt ut w905 bundlet med en ps3 til samme pris som tv'en alene. Kunne de ikke bare satt ned prisen snart uten å pushe på en andre sony produkter, aaarrgghh :-D.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    64
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er ikke Elkjøp Nordic som legger ved PS3er. Men heller Sony.

TVen må som regel registreres på nettet, så får man tilsendt PS3 fra Paris eller liknende sted.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MacBain
    Skjønner meg ikke på prisingen av denne tv'en, først så hadde de xperia dealen, nå ser jeg att elkjøp har lagt ut w905 bundlet med en ps3 til samme pris som tv'en alene. Kunne de ikke bare satt ned prisen snart uten å pushe på en andre sony produkter, aaarrgghh :-D.
    Slapp av nå, snart kommer det en bundle med PS4, og DA er jeg klar...

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ing-cognito
    Det er ikke Elkjøp Nordic som legger ved PS3er. Men heller Sony.

TVen må som regel registreres på nettet, så får man tilsendt PS3 fra Paris eller liknende sted.
    Er Elkjøp som bundler denne, så du får PS3en når du kjøper tven

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    55X9005 står utstilt i butikk på Elkjøp Lørenskog for de som skulle ønske å ta en titt

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2013
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hatt KD55-X9005 i 7 uker...
    Kjempefornøyd :-D :-D :-D :-D

Unregistered
    Guest
    denne tvn har jeg lyst på...........

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rennespillet Vis post
    Har hatt KD55-X9005 i 7 uker...
    Kjempefornøyd :-D :-D :-D :-D
    Har du kalibrert denne? I så fall er det å anbefale, får løftet opp bildekvaliteten et par hakk. Ikke glem å ha oppløsning på fult og skarphet på ca. 50 Av de 4K tvene jeg har sett så leder Sony løpet med en fin margin når det kommer til bildekvalitet.

Active
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    370
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    HDMI 2.0 på X9005

Pressemelding fra Sony 4. september 2013:

Sony hever standarden: Den fremtidssikre BRAVIA® X9 4K-TVen vil nå tilby støtte for nye HDMI 2.0

Sony bekrefter at den allerede tilgjengelige BRAVIA X9 4K LED-TVen vil tilby støtte for den helt nye HDMI (High Definition Multimedia Interface) Versjon 2.0.

Tilgjengelig fra slutten av 2013, vil en online firmware-oppdatering fremtidssikre den anerkjente Ultra HD-TVen ved å la den vise 4K (3840 x 2160) 60p video-signaler. Frem til nå har BRAVIA X9 vært i stand til å håndtere 4K-video med en bildefrekvens opp til 30p. Oppgraderingen vil være gratis, og muliggjøre at X9s to versjoner på 65’’ og 55’’ kan motta og vise fremtidens 4K-innhold opp til 60p på en eneste HDMI-kabel.

Som annonsert på IFA av HDMI-forumet, er HDMI Versjon 2.0 det siste audio/video-grensesnittet som kobler sammen HD-TVer, digitale kameraer og videokameraer, Blu-ray Disc™-spillere, PC-er, spillkonsoller, hjemmekinoanlegg og andre AV-enheter. Det økte båndbreddesignalet til HDMI 2.0 støtter høyere video-bildefrekvenser og oppløsninger, samtidig som den tilbyr flere ytelsesforbedringer.

Oppgradering av BRAVIA 84X9000 til den siste HDMI 2.0-spesifikasjonen vil kreve assistanse. Sony vil tilby en serviceoppgradering til eiere av denne TVen fra slutten av 2013.

http://www.lydogbilde.no/nyheter/son...-ogsa-hdmi-2-0

Active
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    370
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sony bekrefter prisnedgang på 4K
    http://www.lydogbilde.no/nyheter/son...snedgang-pa-4k

Sony Nordic bekrefter at prisen på toppmodellen Bravia X9 blir nedjustert også i Norge
    Den nye norske prisen på X9-serien blir cirka 45.000 kroner for 65X9005 og ca 33.000 kroner for 55X9005 modellen.

Sony med 65" Full-HD
    http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?s...&id=1378308299

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    W905 ser ut som en meget bra tv.....men lønner det seg å vente på X9 eller liten vits med 4k når det kanskje tar mange år før tv kanaler osv kan sende i dette formatet?
    Har også hørt at input lag er veldig høy på disse tvene så konsoll spilling frarådes (hvis man er nøye på input lag)
    Dere som har W905....kan man ta opp tv programmer via USB HDD? Er dette et ok alternativ for meg som tidligere har vært vant med opptak via GET boks og ALTIBOX?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    159
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja du kan ta opp til en USB disk, og det funker bra det.
    MEN! Be warned, den har kun EN tuner. så du kan ikke se på et annet program enn det du tar opp. Du kan se på noe gjennom en av de andre HDMI inngangene feks BD spiller eller spillkonsoll. Det går bra. Du kan heller ikke bruke noen av de innebygde appene, feks Netflix under opptak.
    Denne begrensningen var vel den største kamelen å svelge for min del når jeg valgte denne over andre apparater.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kickerzx Vis post
    Ja du kan ta opp til en USB disk, og det funker bra det.
    MEN! Be warned, den har kun EN tuner. så du kan ikke se på et annet program enn det du tar opp. Du kan se på noe gjennom en av de andre HDMI inngangene feks BD spiller eller spillkonsoll. Det går bra. Du kan heller ikke bruke noen av de innebygde appene, feks Netflix under opptak.
    Denne begrensningen var vel den største kamelen å svelge for min del når jeg valgte denne over andre apparater.
    ok,takk for info.
    hvor begrenset er opptaksmulighetene....kan man for eksempel bruke timer funksjon for å ta opp ting om natten eller hvis man er på ferie?
    er vel heller ingen mulighet å koble disken til andre tver eller pc for å se innholdet....pga kopi sperre greier?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    159
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja der er fullverdig opptaksfunksjon med timer og feks serieopptak. Den følger dog ikke med på om der er forandringer i sendeplanen og slikt. Det går kun på klokken.
    Nei en HDD må registreres mot tv`n før bruk og den kan ikke brukes noen annen plass uten å formateres først. Så ja, det er en sånn k...opisperregreie

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kickerzx Vis post
    Ja der er fullverdig opptaksfunksjon med timer og feks serieopptak. Den følger dog ikke med på om der er forandringer i sendeplanen og slikt. Det går kun på klokken.
    Nei en HDD må registreres mot tv`n før bruk og den kan ikke brukes noen annen plass uten å formateres først. Så ja, det er en sånn k...opisperregreie
    ok,takk

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Potitflak Vis post
    W905 ser ut som en meget bra tv.....men lønner det seg å vente på X9 eller liten vits med 4k når det kanskje tar mange år før tv kanaler osv kan sende i dette formatet?Har også hørt at input lag er veldig høy på disse tvene så konsoll spilling frarådes (hvis man er nøye på input lag)Dere som har W905....kan man ta opp tv programmer via USB HDD? Er dette et ok alternativ for meg som tidligere har vært vant med opptak via GET boks og ALTIBOX?
    Han som informerte deg om input lagen på W905 må ha vært en som ikke vet hva han snakket om. Sony har satt ny rekord når det kommer på input lag på LCD tver. Den eneste modellen som har et noe høyere input lag er X9, men W9, W8, R6, R4 har så og si nada.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mihkku Vis post
    Han som informerte deg om input lagen på W905 må ha vært en som ikke vet hva han snakket om. Sony har satt ny rekord når det kommer på input lag på LCD tver. Den eneste modellen som har et noe høyere input lag er X9, men W9, W8, R6, R4 har så og si nada.
    Forklarte det muligens dårlig.
    W905 er meget bra når det gjelder lav input lag......X9 derimot var vissnok veldig dårlig til konsoll spilling....med mindre det kommer en FW update.....men tviler.
    Tror det var hos flatpanels jeg leste dette.

Side 10 av 13 FørsteFørste ... 6 7 8 9 10 11 12 13 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •