TX-P55ST50Y - erfaringer fra eiere av denne tven

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question TX-P55ST50Y - erfaringer fra eiere av denne tven

Hei,

jeg har fått noen tusen i gavekort på komplett og skal kjøpe meg tv der nå i den nærmeste fremtid.

Jeg har da lest ut fra dette forumet at det er denne ST50 som skal være kanskje den beste tven i min prisklasse 10k.

Men jeg har to problemer når det kommer til TVer

1. Støy

2. Gjenskinn

Jeg hadde en 60" Samsung Plasma skjerm hjemme en stund tilbake, men leverte den tilbake pga støy fra skjermen.

Så da er spørsmålet mitt, hvilke erfaringer har dere som har denne tven hjemme gjort dere opp?

Er støyen fra skjermen helt ubetydelig, eller må jeg kanskje se meg etter et LCD alternativ?

Hva med gjenskinn? Da denne skal stå i en lys stue med en del vinduer, så må ikke dette være et stort problem..

Hva er alternativet fra komplett til ca 10,000 hvis jeg må velge bort Plasma?

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    633
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er stuen full av flombelysning vil sortnivået oppleves som utvasket på ST50. Spesielt i mørke filmpartier. Når det gjelder buzzing så er denne betydelig, men dette avhenger av ditt rom og møblementet i denne, din sensivitet ovenfor buzz, selve TV-eksemplaret og bakgrunnsstøy. Bare en måte å finne ut av det på: bestill en ST50 og send den tilbake hvis du ikke takler lyden. Bildet på TV'en er stort sett formidabelt, til tross for at den har sine issues.

Active
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    369
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    min 65 tommer støyer og får litt retention av og til

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2011
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hatt min st50 siden starten av desember, noen moduler gikk istykker etter 2 uker, men etter reparasjon har den vært utmerket.

Har ikke lagt merke til noe støy på min. Kan høre noe hvis jeg går helt bort til tven, men ps3 bråker mer uansett.

Personlig har jeg ikke lagt merke til noe IR, hver gang jeg ser på en film med sorte striper så kjører jeg en film på zoom etterpå for å slite den jevnt. Dette er ikke noe jeg kommer til å gjøre hele tiden, men ihvertfall til den har fått kjørt seg i 150-200 timer.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    169
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanonfornøyd og har aldri hørt buzzing.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    255
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hatt min 55" st50 i 2 uker nå å veldig fornøyd. buzzing høres KUN når rullefeltet går hvis d er helt stille, har jeg litt musikk i bakgrunnen eller noe hører jeg ingenting. Innbrenning har jeg ikke sett snurten av. Den stripa på høyresida "alle" skjermene har, ikke sett snurten av den heller. å tro meg jeg har STUDERT bilde for å se om den er her hehe. Bildet er kanonbra å alle kompissene som har sett film her sier d samme.

Kjører litt rullefelt 2-3 ganger om dagen i 5min hver gang og thats it.....ser ofte 2-3 timer om gangen på hver kanal å ser 1-2 filmer med svartstriper oppe/nede hver dag.

så hvis tv-en er slik den er nå så er jeg KANONFORNØYD, håper bare ikke jeg får noen problemer etterhvert slik andre har fått.

Men inntil videre sier jeg bare: løp og kjøp (får håpe du får ett like bra eksemplar som jeg har fått da)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •