LG50PG6000 døde- hva nu?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer locasto sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

LG50PG6000 døde- hva nu?

I dag mistet jeg plutselig bildet på min LG50PG6000 (midt under tour de ski!).
    Har tv'en koblet til utgangen på en Onkyo forsterker med hdmi og alle andre komponenter inn på forsterkeren.
    Har nå feilsøkt med å koble dekoder og andre enheter rett inn på forskjellige innganger på tv'en, men intet bilde. Lyden er ok.
    Er dette et kjent problem? Tv'en innkjøpt høsten 2008. Hva en anslaget på en ev. reparasjon? Er dette det endelige påskuddet til å kjøpe en 60 tommer? Har lenge ønsket meg det, men syntes det var for galt å bytte ut en tv jeg egentlig var fornøyd med.

Så: Når det gjelder LG's forskjellige 60 tommere blir jeg forvirret. Det er et utall av forskjellige modellbetegnelser som jeg ikke egentlig kan se forskjellen på.
    Hvilken modell bør jeg gå for når forutsettningene er:

Ikke 3D
    Antall innganger spiller ingen rolle jfr. oppsettet nevnt over.
    best bilde til lavest pris

Regner med at noen av modellene er nyere enn andre og ønsker vel ikke å kjøpe for gammel teknologi.

Ser netonnet har en LG 60PA6500 til 7.790 med fri frakt. Ser ut til et bra tilbud, men hva syns folket?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hvis tv-en er kjøpt i 2008 har du fremdeles reklamasjonsrett på den. Kontakt forhandleren din. Sannsynligvis er det sikringen i HDMI-kretsen som har blåst, noe som er en ganske vanlig feil på tv-er med HDMI. Kan den ikke fikses så har du krav på et tilsvarende erstatningsprodukt tilbake eller penger tilbake.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •