TV til spilling og film, lite tv-titting

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

TV til spilling og film, lite tv-titting

Hei, 40"" begynner å bli litt liten, og litt gammel, og vurderer (igjen) oppgradering av tv'en.
    Vi ser kun på nett-tv. nrk og tv2, ca 1/4, film ca 1/2 og spilling via ps3 ca 1/4.

Hva er å anbefale til dette bruket?
    Har tenkt litt på 55st50, men er veldig usikker på grunn av en del rapport buzz. Det høres til tider på kvelden på veldig lavt nivå når unga har lagt seg, og tror at det kan bli hørbart.

Åpen både for lcd og plasma, prisklasse, opptil ca10k.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    255
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte min 55" st50 for litt over 1 uke siden å har jo lest side opp å side ned om buzzing, innbrenning, vanskelig å stille bildet 100% osv osv. Så var jo veldig i tvil før jeg kjøpte den å vedig spent da jeg fikk den.

Enten har jeg vært veldig heldig eller så er dette problemer som blir tatt opp av folk som har såkalt "gullsyn". Jeg er veldig kresen på lyd å hører stor forskjell på ting andre ikke hører like stor forskjell på, men på bilde må d være motsatt for jeg er UTROLIG fornøyd med denne tv-en. Innbrenning har ikke vært noe tema, har ikke sett antydning til dette. Kjører kun "vaskeprogrammet" i en reklamepause i ny å ne, kanskje 3-4 ganger om dagen i 5min maks hver gang.

Angående buzzing så er ENESTE gangen jeg hører dette når vaskeprogrammet går og det hvite feltet drar over skjermen fra høyre til venstre, da høres en svak "summelyd" som først høres på høyre og deretter på venste side. Kjører ofte lav lyd her å hvis buzzinga er størst problem i starten for deretter å bli gradvis svakere så må jeg si at dette er ett "ikke diskusjons tema" for min del

Nå har jeg tv-en skråstilt litt i ett hjørne med gardiner bak, vet ikke hvor mye dette har å si men jeg vil absolutt ikke la dette bli en dealbreaker for deg. Hvis du er uheldig å får en tv med veldig mye buzzing så må du bare levere den igjen, men tviler du vil syns dette er noe problem

Intermediate TorTorden sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,175
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har en samsung som til tider kan buzze en del, men en varmeovnen jeg har i rommet her bråker faktisk mer, tror også det virker som at samsung er en smule verre på buzzing enn hva panasonic er.

Worst worst case hever du kjøpet, eller bare bruke et headset på kvelden

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har inkludert mine to nåværende tv-er hatt fire plasmaer fra Panasonic innom og to fra Samsung. Ingen av dem har vært noe spesielt fremtredede på buzz. Både VT50-en og D8005-en jeg hadde før den gjorde meg skikkelig susete i hodet da jeg først fikk dem, men de roet seg ned etter noen få timers bruk. Tror nok også hvor mye støy er individuelt fra skjerm til skjerm i tillegg til at plassering kan ha noe å si.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •