Er det forskjell på Panasonic L55DT50Y og L55DT50E?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2012
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Er det forskjell på Panasonic L55DT50Y og L55DT50E?

Pixmania selger Panasonicmodeller, både plasma og LED, som har E i stedet for Y som siste bokstav. Prisen er ca 5.000 lavere enn Y-modellen som alle andre selger. Er dette bare franske modellbetegnelser hvor produktet er likt det som selges i Norge ellers?
    Høres ut som Pixmania er dårlige på service og retur, men kan kanskje være verdt å ta sjansen hvis TVene er like.....

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    E er en generell europeisk modell mens Y er nordisk. Hvis du har planer om å bruke den med CAM mot kabelnett vil det trolig ikke fungere optimalt siden det er noen små tilpasninger som gjøres basert på region.

Ellers er det sånn at med den nordiske modellen vil Panasonic Norge ha garantiservice, men det vil de ikke med europeisk modell og du må da styre med å sende til pixmania og slikt selv. For 5000 kan man jo vurdere om det er verdt risikoen, men vær i tilfelle klar over at du ved evt. problemer kan risikere å måtte slite med å få det du har krav på.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2012
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for svar, da får jeg se om jeg tar den risikoen. Som det fremgår av forrige tråd er jeg ute etter en LED-TV med god innsynsvinkel, og svaret høres ut til å være Panasonic.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •