Finnes denne tven?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    74
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Finnes denne tven?

Nå har jeg søkt rundt på diverse merker men finner ikke en tv som passer mitt behov. Er jeg for kresen eller kan jeg bare ikke lete? Ønskene mine for tv'n:

- 46-55"
    - 4 hdmi (3 til nød)
    - Best mulig bilde på 2d. lyd skal gå direkte ut så bryr meg ikke om tvns hyttalere.
    - 3d "dual gaming" mulighet. Dette betyr vel i praksis en passiv 3d tv? Altså to sillere med fullscreen.
    - Ut over dette har jeg ingen behov for 3d.
    - Bryr meg ikke om smart tv funksjonalitet
    - Lyd ut via COAX! Har en coax ledig på forforsterkeren. har en optisk på forforsterkeren også men denne er i bruk.

Har ikke fastsatt noen pris enda.

Virker som at lyd ut via coax ikke er så vanlig på tv'er? Ønsker ikke å bruke optisk, men kan hvis jeg må.

Intermediate TorTorden sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,175
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denne dual gaming funksjonen er vel et 'staple' til de nyere phillips modellene, Coax utgang ville jeg sett på som lite sannsynlig, men skal ikke eksludere noe som helst siden det virker som at de fleste nyere tv'r skalerer ned på dette, nye samsungen min har verken RCA utganger eller mini-jack så ser ut som de dropper DAC, nå er jo selvsagt COAX et digitalt signal og praktisk talt det samme signalet som kommer via optisk.

Worst case så fins det adapter bokser til noen hundre lapper mener jeg fra optisk til Coax.

Litt googling pekte meg til denne:
    Kjøp PHILIPS 55PFL6007T 55" LED FULL-HD billig på Dustinhome.no

Har dual gaming funksjon, og 4 hdmi innganger, men som forventet ikke COAX lyd ut, men optisk og minijack utganger.

Eventuelt 'store broren' pfl 7007t har 5 hdmi innganger. men koster nesten 18k

Kjøp PHILIPS 55PFL7007T 55" LED FULL-HD 3D billig på Dustinhome.no

Jeg bare bruker dustin her siden de har gode spec sheets, men mener siba f.eks også skulle ha disse, i alle fall 6007t modellen.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    725
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kresen er du vel ikke,men bare noen småsære behov he he. Ser ikke ut som mange skjermer har coax nei,så ville vel heller kjøpt en TV du blir fornøyd med på bildesiden ( uten alle mulige funksjoner så finnes det faktisk gode skjermer til en grei pris) og heller lagt resterende av budsjettet i en ny for(for)sterker med HDMI,siden det virker som du ikke har det nå( du vil ha coax).

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    74
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for svar! Har sett på både 6007 og 7007 men har ikke lagt meg opp en mening siden jeg leter etter coax. Fant noen overganger som kan prøves, så får jeg håpe det ikke er for mye delay på dem.

Tven blir bare brukt til spilling og film en gang iblant så stiller høyere krav til forforsterkeren. HD20 blir ikke byttet ut pga mangler på tven

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •