panasonic tx-p65st50 vs samsung ps64e8005

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
    Active
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    405
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

panasonic tx-p65st50 vs samsung ps64e8005

Noen meninger her?

Lysten på ny tv er kommet.
    Og vurderer disse som alternativer.

Kjører 60" i dag,så noe mindre er jeg lite lysten på.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Begge har sine styrker og svakheter. Du sier ikke hva du har fra før, men vi nærmer oss nå tida da 2013-modellene skal rulles ut så om det ikke er noe bråhast kan det kanskje være like greit å vente på dem siden en tv ofte er noe man skal ha en stund.

Både Panasonic og Samsung har ting de godt kunne ha løst for 2013, men begge er forsåvidt gode alternativer. Det beste du kan gjøre er nok å prøve å få en demonstrasjon av begge, enten hos bekjente eller en butikk der det er mulig å få sett dem i litt ordentlige omgivelser (mao, veggen til Elkjøp duger ikke).

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    745
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mai 2013 er no et stk unna.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JernetTZ
    Mai 2013 er no et stk unna.
    De begynte vel å dukke opp i mars i år iirc... en annen fordel med å vente er jo at om det ikke skjer noen revolusjon så får man en billigere 2012-modell

Sånn ting ser ut i dag, om man absolutt ikke MÅ ha en ny tv (eller bare er veldig misfornøyd med den man har) så ville jeg ha ventet og sett an. Kan det ikke vente gjelder fremdeles rådene mine

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    745
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er ihvertfall ingen garanti for at ting blir bedre, såpass mye må man si å ha lært det siste året. Men godt det kom noe som faktisk eg kunne bruke :shock:

Intermediate UltimaNoctis sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av slc
    Begge har sine styrker og svakheter. Du sier ikke hva du har fra før, men vi nærmer oss nå tida da 2013-modellene skal rulles ut så om det ikke er noe bråhast kan det kanskje være like greit å vente på dem siden en tv ofte er noe man skal ha en stund.

Både Panasonic og Samsung har ting de godt kunne ha løst for 2013, men begge er forsåvidt gode alternativer. Det beste du kan gjøre er nok å prøve å få en demonstrasjon av begge, enten hos bekjente eller en butikk der det er mulig å få sett dem i litt ordentlige omgivelser (mao, veggen til Elkjøp duger ikke).

Neste års modeller kommer til å bli frytkelig dyre. En Samsung PNF8000 kan fort koste 35 000,- når den kommer ut i 2013.

VT50 lanserte vel for 38 000,- og nå koster den 27 000,-

Prisen faller veldig fort.. Jeg tror ikke trådstarter angrer om han kjøper seg en ST50 i dag.

Active
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    405
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjører i dag en billig Lg 60pk250 som ble kjøpt for sart 2,5 år siden.
    Så det skal ikke veldig mye til for og glede meg mer enn det jeg er i dag.

Jeg er litt intressert i og få meg 3D også.
    Men til tider savner jeg litt bedre lysstyrke da jeg har litt vinduer som kan reflektere.
    Men nå på vinterstid er det ikke noe farlig.

Lurer på om noen av nevnte modeller kan skildre med det kontra lg'en.

Er meget usikker.
    Må nesten få sett litt,men er vanskelig da jeg bor flere timer fra nærmeste by.
    Altså jeg er "isolert" på en øy,så er ikke bare og hive seg i bilen.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2012
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bytter nå min 64e8005 i en vt50 til uken. Grunnen er høy buzzing og forholdsvis lyssvak ifht vt50. Ellers synes jeg bildet er glimrende!

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Johnnyer
    Jeg bytter nå min 64e8005 i en vt50 til uken. Grunnen er høy buzzing og forholdsvis lyssvak ifht vt50. Ellers synes jeg bildet er glimrende!
    Jeg er ikke så sikker på om Samsungen er mer lyssvak i alle moduser sammenlignet med VT50. Pro-modusene på VT50 som er hovedårsaken til at mange velger akkurat den modellen er også veldig dårlig på lysutbytte, og har vel omtrent samme sortnivå som 64"-samsungen (0,02cd/m2) så vet ikke om du får så mye igjen i forhold til prisen om du synes bildet var bra nå. Dette med buzz er noe som kan roe seg etter litt innkjøring. Gjelder også Panasonic. VT50-en min buzzet så jeg fikk vondt i huet de første dagene, men det forsvant.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2012
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av slc
    Jeg er ikke så sikker på om Samsungen er mer lyssvak i alle moduser sammenlignet med VT50. Pro-modusene på VT50 som er hovedårsaken til at mange velger akkurat den modellen er også veldig dårlig på lysutbytte, og har vel omtrent samme sortnivå som 64"-samsungen (0,02cd/m2) så vet ikke om du får så mye igjen i forhold til prisen om du synes bildet var bra nå. Dette med buzz er noe som kan roe seg etter litt innkjøring. Gjelder også Panasonic. VT50-en min buzzet så jeg fikk vondt i huet de første dagene, men det forsvant.
    Har kjørt ca 100 timer nå, ingen tegn til forbedring enda på min..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •