Reklamasjon samsung ps64e8005, kjøpe hva?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2012
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Reklamasjon samsung ps64e8005, kjøpe hva?

Som ny på forumet så har jeg lest mange av de siste trådene og det meste av samsung/panasonic plasma tråder.

Jeg har forrige uke kjøpt en samsung plasma og er generelt fornøyd, men den har en sinnsykt høy buzzelyd!! Snakket med stedet hvor jeg kjøpte den og får da levere den tilbake..
    Er lysten på å gå for en 65vt50, men har lest i noen tester og forum at en del sliter med viftestøy. Kan noen prøve å forklare meg hvor plagsom denne er/ ikke er?
    Fikk tilbud på å kjøpe en ue65es8005 til en bra pris, men er generellt litt skeptisk til LED..ja, jeg har lys stue men ser for det meste tv når det er mørkt. Sport og film på kveldstid har førstepri her hjemme.

Noen som kan hjelpe en usikker kar som må ha ny tv med litt erfaringer og tanker?

Takk

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    745
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min VT50 ble stille etter 600 timer når det gjelder buzzing, viftene er som en liten bærbar pc sånn at man kan høre at det blir stille i rommet når den blir slått av men ingenting man legge merke til hvis man har på litt lyd på tven.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2012
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JernetTZ
    Min VT50 ble stille etter 600 timer når det gjelder buzzing, viftene er som en liten bærbar pc sånn at man kan høre at det blir stille i rommet når den blir slått av men ingenting man legge merke til hvis man har på litt lyd på tven.
    600 timer ja, 25 døgn i strekk det.. Så altså bruker man fort 3-4mnd tid da med vanlig bruk. De fleste bærbare pcer blir jo mer støyete med tiden. Vil du anta at disse vil bråke like "lite" i mange år?
    Veldig usikker på om jeg vil ofre god bildekvalitet for å få en stille TV.
    Med det samme: hvordan er den i lysere rom? Synes min samsung var nokså lyssvak også.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    745
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får gjøre som kompisen min gjør på dagtid, thx bright room mode på dagtid så er det godt nok. Bare pass på retention..

Buzzingen er som eg har fått me meg verre på ST50 enn VT50 så i min verden har det aldri vært noe problem i det hele tatt. Den er dønn stille på rullefelt og generelt sett hvit bakgrunn no. Viften hører man kun når tven slås av, då hører du at noe egentlig har vært på. En HP bærbar 2-3 år gammel bråker mye mer.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •