Samsung ps51e530/ps51e535

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2012
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Samsung ps51e530/ps51e535

Er dette to identiske modeller, eller er det forskjeller? Ser at TV'er ment for det skandinaviske markedet ofte har en bokstav extra på slutten (Eksempel: Panasonic P50ST50Y i Norge, i England heter den P50ST50B.

Er det dette som er tilfellet med Samsung ps51e530/ps51e535, eller er det to forskjellige modeller?

Takker for hjelp! :-)

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    530 og 535 er i bunn og grunn samme tv-en. 5-tallet bak indikerer vel en nordisk modell, i tillegg til at det er noen bokstaver bak modellnummeret som gir en pekepinn på hvor den selges.

Jeg vet at i D8005-en jeg hadde, så sto det faktisk i systemet at den var en D8000. Og serviceteknikeren som var her og bytta hovedkort i tv-en noen ganger sa også at det var ingen forskjell på dem, siden det var dønn like hovedkort som satt i tv-ene. Man måtte bare sette i servicemenyen hvilken region tv-en tilhørte. Nå er det ikke nødvendigvis sånn for alle produsenter, men for Samsung tror jeg det er sånn på alle modeller.

MEN, du får ikke noe support fra Samsung Norge hvis du kjøper parallellimport.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2012
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok, takk for svar. Noen E535 eiere som har dette brightness pop problemet?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •