Andersson LED tv`er, brukbart?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer TJPlasma sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Smile Andersson LED tv`er, brukbart?

Er ute etter en led/lcd tv til å henge på rommet til dattera. Tenkte denne til Barne-tv, DvD filmer og kanskje spill på PS3`en en gang i fremtiden. Også kjekt for far å kunne trekke seg tilbake når konemor ser på "Åndenes makt" eller noe annet røl, mens far tester ut PS3 spill eller en BluRay film.. Denne tv`en kommer ikke til å stå på så ofte, men kan jo være kjekk å i situasjoner som nevnt ovenfor.....

Jeg kom nemlig over disse "Andersson" tv`ene hos NetOnNet, og må si at prisene var "mistenkelig" billige?
    Noen som har erfaring, eller vet om disse er "greie nok" til bruken som skissert ovenfor?

Ser på denne;
    Andersson A4622FDC PVR 46" full HD LCD-TV med opptaksfunksjon

Evt denne;
    Andersson LED3241FDC PVR Black+WTT 2.0 32" full HD LED-TV med veggfeste

Fint hvis noen har tilbakemelding å komme med.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    725
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har ikke sett Andersson skjermene selv,men de får vel ikke alt for mye skryt rundt forbi. Jeg ville aldri i verden kjøpt et merke som bærer en svenskes etternavn
    All erfaring gjennom 20 år med lyd og bilde tilsier at man bør velge et kjent merke. Man kan fort spare seg til fant ved å kjøpe billig og ukjent. Nå er det kansje ikke så ukjent lenger,men billig er det jo. Så lenge man kan få f.eks denne: SAMSUNG UE40ES5505 LED TV | Hi-Fi Klubben til bare et par hundrelapper mer så hadde ikke jeg vært i tvil.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •