Ny TV, prismessig ca 10 000 +\-

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ny TV, prismessig ca 10 000 +\-

Heisann etter projektorkjør i mange år så har jeg ramlet helt ut av ting som gjelder TV (hva gjelder for tiden). Men nå har vi kjøpt hus å da ser vi behovet for TV har meldt seg.

Om det er LCD\LED\Plasma har vi ikke tenkt så mye på eller tatt stilling til. Skal stå i en stue med normal belysning og STORE vinduer og kveldsol.

Bruksområdet blir TV titting, Mye film, noe spilling.
    Vil også gjerne ha muligheten til å Streame for eksempel Netflix direkte fra TV.
    Andre evt kjekke netttjenester vi ikke er klar over.

Størrelsemessig, ca "50" er vel greit, titteavstand blir ca 3m +\- noget smått.

Så er jo det selvfølgelig greit med ett noenlunde pent utseende. Vi har jo noen i husholdningen som bryr seg om slikt:-)

Av kjeder i nærområdet så er utvalget Expert\Elkjop. så om det er noe som finnes i deres sortiment så er det meget praktisk.

Mvh Kim

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate UltimaNoctis sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    55" ST50! Loep og kjoep. 9990,- for denne TVen er helt utrolig, blir som aa rane butikken omtrent.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

buzz

Jeg er i samme situasjon. Vet at St50 får skryt over hele fjøla, men jeg er skeptisk til plasmabuzzing når man har på TVen uten lyd. For eksempel ser bilder, eller har ett eller annet på mens man hører på lav musikk. Er TVene nokså like i buzzingen? eller kan man være uheldig å få en som bråker mer enn den skal?

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    633
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Andersk
    Jeg er i samme situasjon. Vet at St50 får skryt over hele fjøla, men jeg er skeptisk til plasmabuzzing når man har på TVen uten lyd. For eksempel ser bilder, eller har ett eller annet på mens man hører på lav musikk. Er TVene nokså like i buzzingen? eller kan man være uheldig å få en som bråker mer enn den skal?
    Uansett hva fasiten på ditt spørsmål er vil du kunne lese deg frem til at noen ikke synes buzzing er et problem, mens andre hater den. Eneste måten å sjekke ut hvor plagsomt det er er å kjøpe en skjerm og bruke angreretten hvis du synes lyden er for høy. Jo flere som sender bråkete plasmaer tilbake jo bedre. Sterkere hint om forbedring på neste års modeller finner man neppe.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •