55" led Andersson tilbud. 5990kr ! Har noen sett denne?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 27
    Intermediate rayman85 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    504
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

55" led Andersson tilbud. 5990kr ! Har noen sett denne?

Noen som har testet denne? Andersson LED5561FDC PVR 55" full HD LED-TV med 100Hz-teknologi

Jeg skal ha ny tv i stua, å den skal brukes hovedsakelig til å se på nrk, tv2 osv,
    og koble til pc som blir brukt til å avspille 720p materiel.
    Det er en lys stue å jeg sliter nå med refleksjoner i min nåværende 5 år gammle panasonic plasma som jeg egentli synes har godt nok bilde til det jeg bruker den til i stua, men ønsker større skjerm og mindre refleksjoner.

Mener denne Andersson tven har matt-skjerm som er å foretrekke, og at den har børstet aluminium ramme som ser bra ut.

Kom gjerne med andre forslag. kriterier: skjermen må ikke ha refleksjoner, helst ikke over 10lapper, minimum 55"

blu ray film vil ikke bli brukt på tv'en, det ser jeg oppe i hjemmekinoen.

Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    504
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen? må jo være en grei tv til prisen?

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter og ha sett et par nyere samsung, panasonic etc så kan jeg ikke forstå at det skal väre behov for og legge noe mer inn i dagens tver så hvorfor ikke pröve..

Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    504
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, hvis ikke d blir den, så blir det denne tror jeg. (som også har matt skjerm, og minimalistisk design med børstet aluminium ramme. har fått nokk av glossy plastik-fantastik rammer.
    Grundig FineArts55FLE9170 SP 55" LED 3D, 2 briller, web - 52" og større - Flat tv - TV, Lyd & Bilde - Euronics Norge AS - nettbutikk elektronikk

Men så er d nesten dobbel pris... hmm

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, hvis ikke d blir den, så blir det denne tror jeg. (som også har matt skjerm, og minimalistisk design med børstet aluminium ramme. har fått nokk av glossy plastik-fantastik rammer.
    Grundig FineArts55FLE9170 SP 55" LED 3D, 2 briller, web - 52" og større - Flat tv - TV, Lyd & Bilde - Euronics Norge AS - nettbutikk elektronikk

Men så er d nesten dobbel pris... hmm
    Til 10 000 kroner er det mange andre skjermer du heller bør velge. Sjekk litt rundt her på avforum, så finner du sikkert ut hvilke

Intermediate UltimaNoctis sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Anderson lager bare møkk tver er ikke særlig vits å satse på det. Grundig ef ikke særlig bedre og til 10 000 kan du få noe som er myyyyye bedre som f eks Panasonic ST50 eller Samsung PS e6505 som er de to beste TV dealene på markedet i dag

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    216
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare navnet Anderson får meg til å steile.......skeptisk så det holder.
    For min del så styrer jeg langt unna.....litt kresen på kvalitet skal man være.

Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    504
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    UltimaNoctis Å jeg regner med du har sett begge tv'ene live siden du kan komme med den uttalelsen?

Du leser jo ikke tråden skikkelig, begge di tv'ene du nevner har blank skjerm?!

Ja jeg tviler ikke på at de er mye bedre til prisen, men jeg får ikke sett hva de er god for når bilde blir ødelagt av speilbilde av alt som er bak meg.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har selv sett en del panasonic og samsung og ingen av de får komme inn i min stue og jeg synes det er fantastisk at folk godtar så til de grader ræva kvalitet i år 2012. Støy,clouding etc er jo ikke til og tro. Da må det jo være bedre og bruke langt mindre penger på en tv som er "grei" nok

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av rayman85
    UltimaNoctis Å jeg regner med du har sett begge tv'ene live siden du kan komme med den uttalelsen?

Du leser jo ikke tråden skikkelig, begge di tv'ene du nevner har blank skjerm?!

Ja jeg tviler ikke på at de er mye bedre til prisen, men jeg får ikke sett hva de er god for når bilde blir ødelagt av speilbilde av alt som er bak meg.
    Den tv'en vil være grei nok til nrk osv hvis du ikke ser kun 1080p materiale eller 3d som heller ikke er brukende på dagens tv'er

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    725
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eddie
    Den tv'en vil være grei nok til nrk osv hvis du ikke ser kun 1080p materiale eller 3d som heller ikke er brukende på dagens tv'er
    Man skal i hvertfall ikke påstå at du er POSITIV.Siden det bare finnes dritt på markedet så har du vel en CRT i stua.......

Intermediate joakimpatos sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2011
    Poster
    2,105
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ville nok lagt hvertfall 10k i ny tv, samsung eller noe

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av joakimpatos
    Ville nok lagt hvertfall 10k i ny tv, samsung eller noe
    Pse6505 om valget skulle falle på en Samsung

Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    504
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    UltimaNoctis Har den Samsungen matt skjerm uten refleksjoner? å er prisen på den ikke over 10.000kr ?

Newcomer Daniel NOR sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    189
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    skal du bare se tv for å få med deg nyhetene er sikkert andersson bra nok, men vil du ikke utelukke å få en opplevelse så velg noe annet.
    ihvertfall velg noe som har brukbar service, de store merkene.
    skulle jeg kjøpt lcd i dag, hadde jeg kjøpt LG, synes de har bra bilde. har ikke sett mange panasonic led så kan ikke si noe om de, men samsung har jevnt over dårlig bilde på led..
    når du i det i det hele tatt vurderte en andersson blir du nok fornøyd med LG lcd

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av rayman85
    UltimaNoctis Har den Samsungen matt skjerm uten refleksjoner? å er prisen på den ikke over 10.000kr ?

Samsungen har refleksjoner som omtrent alle andre plasma. Den koster cirka 9000. Den burde ha mindre refleksjoner enn din gamle panasonic, men ikke saerlig mindre.. jeg foreslaar gardiner

Newcomer Erthor sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjør på med anderson. Som du skrev så ser du full hd i hjemmekinoen.
    Hva er vel vitsen i å legge ut flere tusen mer for nrk sendinger og 720p når denne tven leverer gode bilder i det formatet? Ser at dette er noe jeg selv kunne hatt i dagligstua selv med refleksjoner så det holder...

Newcomer TV Dinnah sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    157
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke sett denne modellen det er snakk om, men jeg mener å huske at jeg leste en anmeldelse et sted av en Andersson-modell som ble slaktet fordi den var helt elendig på bevegelse. Det var visst voldsom hakking på den modellen. Kan jo hende at denne modellen duger, men jeg er veldig skeptisk til dette merket.

Det finnes dessuten mange billige modeller fra de store og kjente merkene som ikke er spesielt mye dyrere, så jeg ville heller gått for en av de. Jeg tror Philips har matt panel på mange av modellene sine.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TV Dinnah
    Har ikke sett denne modellen det er snakk om, men jeg mener å huske at jeg leste en anmeldelse et sted av en Andersson-modell som ble slaktet fordi den var helt elendig på bevegelse. Det var visst voldsom hakking på den modellen. Kan jo hende at denne modellen duger, men jeg er veldig skeptisk til dette merket.

Det finnes dessuten mange billige modeller fra de store og kjente merkene som ikke er spesielt mye dyrere, så jeg ville heller gått for en av de. Jeg tror Philips har matt panel på mange av modellene sine.
    Vet ikke antallet forsterkere/höytalere etc jeg har hatt etter tester og annbefalinger fra lydogbilde, fidelity etc som har blitt kastet ut...

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Erthor
    Kjør på med anderson. Som du skrev så ser du full hd i hjemmekinoen.
    Hva er vel vitsen i å legge ut flere tusen mer for nrk sendinger og 720p når denne tven leverer gode bilder i det formatet? Ser at dette er noe jeg selv kunne hatt i dagligstua selv med refleksjoner så det holder...
    +1

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •