Sony 46HX855 vs Panasonic GT50

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sony 46HX855 vs Panasonic GT50

Som diskutert i tråden vedr Pansonic GT50 har jeg fått svak (men dog veldig synlig) innbrenning i mitt eksemplar av denne TVen.

Heldigvis er dette innenfor 30 dagers perioden jeg kan returnere denne til Elkjøp. Spørsmålet er da hva jeg bør kjøpe i erstatning for denne? Er svært fornøyd med bildet på Panasonicen og ønsker noe tilsvarende, men da med LED teknologi.

Ser at Elkjøp kjører kampanje på 46HX855 med bluray spiller og Bond pakka til 9990,- nå: KDL46HX855BAE + Sony 3D bluray-spiller - Elkjøp.

Er dette noe å satse på, eller har dere andre tips?

Intermediate UltimaNoctis sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av holthee
    Som diskutert i tråden vedr Pansonic GT50 har jeg fått svak (men dog veldig synlig) innbrenning i mitt eksemplar av denne TVen.

Heldigvis er dette innenfor 30 dagers perioden jeg kan returnere denne til Elkjøp. Spørsmålet er da hva jeg bør kjøpe i erstatning for denne? Er svært fornøyd med bildet på Panasonicen og ønsker noe tilsvarende, men da med LED teknologi.

Ser at Elkjøp kjører kampanje på 46HX855 med bluray spiller og Bond pakka til 9990,- nå: KDL46HX855BAE + Sony 3D bluray-spiller - Elkjøp.

Er dette noe å satse på, eller har dere andre tips?

Per i dag finnes det ingen ting på LED markedet som er i nærheten av de beste plasma TVene, Som GT50. Sjangsen for innbrenning er en pris mange er villig til å betale for å få bedre bilde til mindre penger, skal ikke være for lettvindt heller

Philips 9706 og Sony HX920 fra i fjor er begge bak-LED TVer med full array local dimming, som gir begge to en nesten-så-god-som plasma sort, samt sliter ikke med clouding problemet hos ALLE kant-LED. screen uniformity og synsvinkler blir forsatt ikke plasma nivået.

Årets flagskip fra Sony og Philips er enda ikke ute, men når de kommer vil de troligvis være de beste LED TVene på markedet.. Disse er 9707 Phillips og Sony HX950 men forvent en pris lapp på cirka det dobbelte av din GT50.

Sony HX855 er ingen dårlig TV, men med clouding/dårligere screen uniformity og en sort nivå 6 ganger lysere enn din GT50 vil det virke som en skuffende overgang.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •