Erfaring med LG 50PA550T

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Erfaring med LG 50PA550T

Jeg har søkt rundt på nettet om info angående denne plasma tv'n. Jeg finner svært lite tester rundt den. Er det noen som har erfaringer med den? Jeg er på jakt etter en tv uten smart funksjon og 3D. Men som gir godt bilde på vanlig tv titting samt film.

Hvis noen har erfaringer med den gi, gjerne en tilbakemelding her.

På forhånd takk.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tenkte du å kjøpe fra komplett til 4444,-? Tenkte det samme. Skal ha den på soverommet, så er ikke så farlig om det mangler hdmi osv eller andre smart ting.. Får nok mye for pengene. Men har selv sett en på netonnet som er toppmodellen til lg som frister mer.

Bare husk på plasma, så er det endel gjenskinn hvis du har mye lys fra vinduer eller spotlamper. Jeg selv ser mest på tv når det er mørkt ute eller i hvertfall ikke midt på dagen. Ok ser kanskje noe, men det da er selvsagt ikke film eller noe som er viktig for tv opplevelsen. Nyheter osv.

Jeg ville anbefale denne til prisen, selv om jeg ikke har sett denne selv.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Netrom66
    Tenkte du å kjøpe fra komplett til 4444,-? Tenkte det samme. Skal ha den på soverommet, så er ikke så farlig om det mangler hdmi osv eller andre smart ting.. Får nok mye for pengene. Men har selv sett en på netonnet som er toppmodellen til lg som frister mer.

Bare husk på plasma, så er det endel gjenskinn hvis du har mye lys fra vinduer eller spotlamper. Jeg selv ser mest på tv når det er mørkt ute eller i hvertfall ikke midt på dagen. Ok ser kanskje noe, men det da er selvsagt ikke film eller noe som er viktig for tv opplevelsen. Nyheter osv.

Jeg ville anbefale denne til prisen, selv om jeg ikke har sett denne selv.
    Det er helt riktig! Jeg har sett meg ut den på tilbudet, og kommer nok til å gå for den. Skal stå i stua, men et eget kinorom er på vei så jeg bryr meg ikke så fryktelig mye om smart tv og denslags.

Intermediate UltimaNoctis sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Til 4444, og siden skjermen er 50" så er det vel ingen ting å si. Den størrelsen og den prisen er bare helt utrolig at det gjør vel ikke noen om den faktisk er "dårlig"! Alt annet enn dårlig skjerm bør bli en positiv overraskelse i den pris klassen.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2012
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjøpte denne da jeg var lei av high end plasmaer med problemer og ville bare ha noe ok og billig som jeg kunne bruke de neste 1-2 årene. Dette er mine erfaringer etter et par uker:

+ Ingen merkbar buzzing. Blir ikke like varm som andre plasmaer. Gjevn bakgrunnsbelysning. (altså ingen vertical bands)

- Mye brightness pops, mye korttids-innbrenning, en del gjenskinn og mørkegrått sortnivå. De to siste var som forventet.

Alt i alt så er det en ok billig tv som er litt under det jeg håpte da brightness pops og korttids-innbrenning er ganske irriterende. Men når den nå er satt ned til 4444kr så blir det sannsynligvis vanskelig å klage.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har pr. i dag en Pioneer 428XA. Er det tilfeldigvis noen av dere som har sammenliknet eller vet hvordan disse to plasmaene er i forhold til hverdandre?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen flere med erfaringer med denne TV'n? Hvor prekært er problemet med innbrenning?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •