Ny tv er ønsket i min stue!! 55" led

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2011
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Talking Ny tv er ønsket i min stue!! 55" led

hei folkens.
    jeg har sotte å lest maange tråder her inne men ikke funnet noe større hjelp til å velge tv, men sånn er det vell, noen liker mora og noen dattra :P

Jeg har til nå hatt en pioneer kuro 42" plasma
    og en lg 50pk750 50" plasma
    og nå har jeg har vert og snakket med en selger.

Å han sa att når jeg hadde 3 store vindu og mye lys innslipp så var det plutselig mye mindre tv og velge i rundt klassen 15000 - 20000,-
    så han anbefalte sony hx855.
    phillips 55pfl8007t.
    Og samsung es8005.

jeg personelig digga den nye lg 960 55" den likte jeg veldig godt bilde og3d effekten på.. men jeg vet nå ikke hvordan den blir før jeg har den på veggen.

noen andre tips fra dere da?

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    633
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sonyen du nevner er en ganske bra tv. Knall på 3D er den også (ifølge tester på nett). Ville holdt meg unna Samsung, med mindre de har fikset at dnr ikke kan skrus helt av.
    Bare så det er avklart: du er misfornøyd med tv du har fra før av? Man mååååå ikke kjøpe ny skjerm hvert 5. år

Intermediate UltimaNoctis sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Endret post:

Hvis du har hatt 2 plasma TVer i stua di uten at det har vært problematisk så vil en relativt lyssterk Panasonic ST50 gjøre en utrolig bra jobb!

Er budjsettet ditt 15 000 - 20 000 har du fort råd til den beste TVen på markedet i dag --- Panasonic VT50 i 55" utgave til cirka 17 000! Det er så billig at det er ran. Denne koster £2200 i England, når jeg var i Chelmsford i forrige uke på besøk hos min søster. satt der og glana på litt avatar, Toy story 3, natt på museet, osv. For en hi-fi butikk der forresten! Bare Panasonic VT50, GT50, ST50 og VT30 på utstillig, der var et magisk syn.

Intermediate _LarZen_ sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om du ikke synes det har vært et problem med dine tidligere plasma'er med lys ifra disse vinduene dine så kan du trygt gå for en ST eller VT ifra Panasonic.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2011
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe. ja altå jeg har desverre ikke vore helt fornøyd da. for persiennene må vere nede på dagtid for å få sett tv. så jeg kan ikke sei att det er så bra med plasma i mitt tilfelle.
    Så nå har jeg tenkt å gjøre noe med dette. så da ser jeg egentli etter en litt matt front så jeg slipper å sitte nede med persiennene hele tiden

En bekjent av meg kjøpte lg 55"
    LG 55" 3D LED Smart-TV 55LM860W - Lefdal

Og den var meget bra i ett lyst rom.
    men den er litt dyr da synest jeg. for egentli så driter jeg i den smart funksjonen, men har lyst på 3d også da.

Newcomer Helgenen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    188
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har hatt plasma helt siden den kom og har nå en plasma to lcd og en led tv hjemme (på forskjellige rom). Den siste som nå står i stuen der vi tilbringer mest tid og det er mest vinduer i har jeg nå kjøpt en led. Tidligere hadde jeg en Panasonic pv20 her (50"). Den jeg nå har kjøpt er Panasonic sin led tv. Har hatt den i ca to måneder og er veldig fornøyd med bildet den gir, både på blue ray, vanlig tv - hd sendinger og fotball som jeg ser en del på. Fruen er også veldig fornøyd, estetisk er den etter mitt syn også veldig pen å se på. Når jeg kjøpte den så hang den på veggen sammen med toppmodellen til Panasonic plasma og toppmodellen til Samsung led. Jeg satt veldig lenge å så på forskjellige sendinger og opplevde liten forskjell. Det som var markant forskjell var at dersom du så på bildet fra vinkel så ble Samsungen betydelig blassere i bildet enn led til Panasonic. Det var nå min opplevelse. Valget ble da Panasonic og ikke Samsung selv om den også var lekker. LG hadde jeg ikke mulighet å sjekke.

Legger med en link til tv som jeg kjøpte:
    Panasonic 55" 3D LED Smart-TV TX-L55WT50Y - Elkjøp

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •