Skjerm47-55 rundt 10 000

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2012
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Skjerm47-55 rundt 10 000

Hei

Trenger tips til litt større tv. Har fra før ein Panasonic 42, ca 1 år gammal. Men i etterkant har det jo komt flust av rimligere modeller som har smart funksjoner og større skjerm.

Skulle gjerne hatt tips til ein tv som har god kvalitet, men som gjerne ikkje koster over 10 000.

Ser mye action film, fotball og så blir det ein del Fifa. No blir det vel også ein del Netflix også.

Smart tv er ikkje eit must, men det er vel ein trend som blir mer og mer vanlig, så bør vel nesten ha dette nå. 3D er eg likgylden til.

Det eg har fått anbefalt når eg var innom og såg på Lefdal var ein Panasonic 47 ", men skulle gjerne våre litt større når eg har ein nokså ny 42" som eg føler er litt for liten når eg sitt 4 meter frå ca.

Panasonic 47" 3D LED Smart-TV TX-L47ET50Y - Lefdal

Også ein som er på kampanje hos elkjøp denne veka (Men regner denne er litt utgått på dato allerede?)

Samsung 50" LED Smart-TV UE50ES5505 - Elkjøp

Takker for tips, siden eg ikkje er så oppdatert på alt som nå har blitt nytt

Intermediate UltimaNoctis sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av istadjr
    Hei

Trenger tips til litt større tv. Har fra før ein Panasonic 42, ca 1 år gammal. Men i etterkant har det jo komt flust av rimligere modeller som har smart funksjoner og større skjerm.

Skulle gjerne hatt tips til ein tv som har god kvalitet, men som gjerne ikkje koster over 10 000.

Ser mye action film, fotball og så blir det ein del Fifa. No blir det vel også ein del Netflix også.

Smart tv er ikkje eit must, men det er vel ein trend som blir mer og mer vanlig, så bør vel nesten ha dette nå. 3D er eg likgylden til.

Det eg har fått anbefalt når eg var innom og såg på Lefdal var ein Panasonic 47 ", men skulle gjerne våre litt større når eg har ein nokså ny 42" som eg føler er litt for liten når eg sitt 4 meter frå ca.

Panasonic 47" 3D LED Smart-TV TX-L47ET50Y - Lefdal

Også ein som er på kampanje hos elkjøp denne veka (Men regner denne er litt utgått på dato allerede?)

Samsung 50" LED Smart-TV UE50ES5505 - Elkjøp

Takker for tips, siden eg ikkje er så oppdatert på alt som nå har blitt nytt
    Panasonic Led og Samsung led er blant de dårligste tvene du får tak i. En Panasonic plasma fra 2010 gir deg nok bedre bilde enn de led tvene du postet. Har du en 2011 Panasonic plasma blir du nok utrolig skuffet. Med det sAgt kan jeg nevne at Panasonic st50 er kåret til årets TV kjøp av alle og gir deg best bilde for pengene. Du får en 50" nå for kun 9500 kroner cirka.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2012
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for tipsetHar du ein link til denne? Googler opp, men får kun opp linker til tester etc..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •