Hva kan vi forvente i 2013?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hva kan vi forvente i 2013?

Hva tror dere vi kan forvente på tv markedet i 2013? Hvilke forbedringer vil vi se fra 2012 modellene. Vil 4K modeller bli sluppet i en pris en vanlig forbruker kan få råd til, eller vil dette bli forbeholdt de dyreste og mest eksklusive modellene? Hva må til for at dere skal ville bytte ut 2012 modellene?

Interesant å vite hvilke formeninger/forventninger brukerne av AVforum har.
    Sony DN1050 - XTZ 95 serie - BA RPS1000 - LG PM970T - PS3 - PS4 - HTPC - WIIU

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg venter på 4k TV'ene....støtte for høyere oppløsning føler jeg er viktigere enn 3D.
    Skulle tro at 4k er det store som skjer på tv fronten de neste årene.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    tror det blir sparsomt med 4k i 2013. jeg forventer enda større led skjermer (80-90, kansje 100") og mindre oled skjermer (40-55"), samt oppdaterte og raskere smart-tv funksjoner. trolig en viss utfasing av plasma som teknologi (desverre)

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2012
    Poster
    133
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ballis
    tror det blir sparsomt med 4k i 2013. jeg forventer enda større led skjermer (80-90, kansje 100") og mindre oled skjermer (40-55"), samt oppdaterte og raskere smart-tv funksjoner. trolig en viss utfasing av plasma som teknologi (desverre)
    Allerede nå har Sharp en 90" LED-skjerm. 8)
    Har ikke både LG og Samsung vist frem store OLED-skjermer (55"++)?
    Jeg har lest noen tester av skjermer den i den senere tid, siden jeg selv har vært i markedet for å handle. På meg virker det som at smart-funksjonene på TV'ne ikke er et prioritert område hos produsentene generelt. Kanskje det hadde vært ønskelig med enklere oppkobling av PC/Mac/nettbrett mot TV for å slippe de såkalte smarte funksjonene?
    Marantz SR7005|Marantz UD7006|Emotiva XPA-3|Monitor Audio PL200|Monitor Audio GXC350|Focal Chorus SR800|SVS PCi 25-31|Apple TV|Bluesound Vault

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da kommer heldivis OLED-skjermene. Det ser nesten ut til at forbrukerne venter forgjeves i år, der speielt LG bryter løftene sine nok en gang. Merkelig å gi Eisa-Award til en skjerm som LG 55EM970V som knapt noen har sett andre steder enn på messer og i noen ytterst få tilfeller utenom.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •