Samsung ES8000 med Netflix app. Hurra, men nei.[LØST]

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Samsung ES8000 med Netflix app. Hurra, men nei.[LØST]

Da jeg startet Samsung Hub for få timer siden fikk jeg beskjed om å oppgradere Samsung Hub. Så gjorde jeg og la merke til at jeg fikk Netflix-appen øverst i bildet. Hurra, men......
    Etter oppgraderingen kan jeg ikke spille av noen av tidligere fullt fungerende filmer via Allshare eller andre varianter av DLNA. Får beskjed om at format ikke støttes, på mange ulike varianter.
    Hadde firmware 1019 da oppgraderingen av Samsung Hub. Prøvde å nedgradere til 1018.1 men det vil den ikke. Oppgraderte til 1020 for deretter nedgradere til 1019. Men det går heller ikke. Ser ut til at TV bare godtar høyere enn nåværende firmware.

Netflix er vel og bra men jeg setter større pris på å kunne spille av egne filmer.

Så spørsmålet er: Er det noen mulighet til å nullstille Samsung HUB alene, og/eller nedgradere firmware?

Newcomer Gemini68 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2012
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Kan dette hjelpe?

Musikk og film skal være moro!

Yamaha RX-V1067 - JBL ES80, ES 25C, Proson HFC1266, XTZ 99 W8.16- Samsung LE46C535 - PS 3 slim.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gemini68
    Takk, men det fungerer ikke. Har prøvd å resette både Hub og TV uten å få tilbake muligheten til å spille av filmer. Får håpe at jeg klarer å finne en måte å nedgradere firmware på.
    Her er et bilde av Samsung Hub versjon. Som det vises er Netflix info. inkludert. (Har sladdet noe av unike nummere i tilfelle de bare er beregnet for eget bruk.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2011
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei,

jeg oppdaterte i går, ingen problem å streame i AllShare.
    Du har satt dato og klokkeslett? Kan laste opp tv-infoen min senere i kveld hvis ønskelig.

Et annet spørsmål (hvis det er greit å komme med et nytt spørsmål her); klarer du å streame med surround? Har mkv-filer, men min Marantz receiver får bare surround fra TV-en.

På forhånd takk for svar!

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2011
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Glem spørsmålet.. Satt surround-modus til DTS i steden for auto. Full surround. Go Marantz NR1602.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Lordgman
    Hei,

jeg oppdaterte i går, ingen problem å streame i AllShare.
    Du har satt dato og klokkeslett? Kan laste opp tv-infoen min senere i kveld hvis ønskelig.

Et annet spørsmål (hvis det er greit å komme med et nytt spørsmål her); klarer du å streame med surround? Har mkv-filer, men min Marantz receiver får bare surround fra TV-en.

På forhånd takk for svar!
    Oppdatering:
    Jeg resatte både TV og Samsung HUB. Da jeg oppdaterte igjen, fra USB, så ser alt til å fungere som tidligere, heldigvis.

Så var det å prøve Netflix. De averterer på TV for tiden men når jeg prøver å registrere meg som bruker så er den ingen mulighet for det ennå på Netflix.no.
    Prøver jeg Netflix.com kommer jeg bare tilbake til .no

Har du prøvd Netflix med en event. amerikansk konto eller er det uansett for tidlig for Norge, selv med annonseringen Netflix har for tiden?

En annen sak.
    I søk etter løsning så leste jeg på forumet til samygo.tv at tv-en kan rootes. Har mye erfaring av rooting av Samsung Android tlf. og pads men ikke tv. Noen som vet hva root av tv kan åpne av muligheter?
    Kom forøvrig på samme sted over en fjernkontroll som fungerer fra pc'en.(IP, ikke IR), ruSamsungTVCommunicator. Basic kontroller fungerer. Legg inn tv'ens IP-adresse i konfig-fila.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •