Ny TV 10000 - 15000

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate Folkvord sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    1,499
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ny TV 10000 - 15000

Er påtide med ny tv, jeg ser veldig mye film og fotball + litt spilling. Testet et LED TV for rundt 2 år siden, og dette var ikke det helt store for min del. Det hadde ghosting, crappy lyd og hakkete bilde så valget gikk på G20 som jeg har enda. Godt fornøyd med dette men vil ha større og gjerne 3D.

Har selfølgelig sett på VT50 55'', vil gjerne ha dette men blir kansje litt for dyrt. Alltid likt disse plasmaene fra Panasonic, gjerne kom med LED tips som er bra på film, leste Roger Water's tråd om svak innbrenning i VT50, har ikke merket dette på mitt G20.

Er det noen andre TVer som kan måles i prisklassen 10-15k?

Intermediate UltimaNoctis sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Folkvord
    Er påtide med ny tv, jeg ser veldig mye film og fotball + litt spilling. Testet et LED TV for rundt 2 år siden, og dette var ikke det helt store for min del. Det hadde ghosting, crappy lyd og hakkete bilde så valget gikk på G20 som jeg har enda. Godt fornøyd med dette men vil ha større og gjerne 3D.

Har selfølgelig sett på VT50 55'', vil gjerne ha dette men blir kansje litt for dyrt. Alltid likt disse plasmaene fra Panasonic, gjerne kom med LED tips som er bra på film, leste Roger Water's tråd om svak innbrenning i VT50, har ikke merket dette på mitt G20.

Er det noen andre TVer som kan måles i prisklassen 10-15k?
    Panasonic GT50 og ST50 har 0.009cd/m2 sort nivå som VT50 de også. Alle 3 TVer har en ANSI kontrast som ligger på cirka 9000-12 000:1

VT50 og GT50 har THX og pro modus + noe kalibrerings innstillinger om ikke jeg tar feil... ST50 har i hvert fall ikke dette.

Ellers er bilde kvaliteten meget likt i disse 3 tvene, fargene er vel bitte litt bedre på VT50 kontra GT50 som er nok bitte litt bedre enn ST50.

Så hva med en 55" ST50 som gir deg 98% av bildet til VT50 til drøye 15 lapper?

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    1,499
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kom også frem til at det blir denne tven, har bare lest litt rundt om buzzing fra den som kan være irriterende.

Takk for svar

Intermediate UltimaNoctis sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Folkvord
    Kom også frem til at det blir denne tven, har bare lest litt rundt om buzzing fra den som kan være irriterende.

Takk for svar
    Null problem Det er en flott TV

Ang. buzzing, skjønner ikke hvordan TV eiere kan klage. Prøv å sitt en halv meter fra en projektor med med 30dB viftestøy på den ene siden og en gaming PC med 5 vifter på den andre siden :P Hadde gjere byttet mot litt summe lyd.

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    1,499
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av UltimaNoctis
    Null problem Det er en flott TV

Ang. buzzing, skjønner ikke hvordan TV eiere kan klage. Prøv å sitt en halv meter fra en projektor med med 30dB viftestøy på den ene siden og en gaming PC med 5 vifter på den andre siden :P Hadde gjere byttet mot litt summe lyd.
    Satser på det ikke blir noe problem, har som regel rimelig høy lyd når jeg ser film uansett

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •