Ny 42-50" TV til ca 5000kr

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2012
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ny 42-50" TV til ca 5000kr

Hei,

Etter å ha hatt store problemer med banding+sortnivå+mer på Philips 4307T(?), banding på Panasonic ST50'er og brightness pops på Samsung E8005'er så er jeg lei av å bruke masse penger på slike tver når de har en så stor negativ side. Jeg er sikkert for kresen men jeg har ikke masse penger til å bare slenge rundt på ting jeg er misfornøyd med. (student)

Så nå ser jeg etter en ny all round ok 42-50" TV som er ikke har noen store negative sider. Det viktigste bruket er Film og sport, i tillegg til spill. 3D og Smart TV er ikke nødvendig. Jeg har sett denne på tilbud til 4690kr:

LG 50" Plasma TV 50PA550T

Noen som vet om denne er grei? Om jeg går for Samsung plasmaene i samme prisklasse så må jeg vel regne med brightness pops igjen? I tillegg om jeg går for LCD/LED så må jeg vel ganske høyt opp i pris for å få greit sortnivå samt slippe banding eller?

Takker for all hjelp!

Intermediate UltimaNoctis sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet ikke hvordan du kommer til å reagere på synet av billige skjermer om du ikke er fornøyd med ST50 og sånn

LG tven du linker til har ikke akkurat dyp sort for å si det sånn.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2012
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som sagt jeg ser etter en ok allround tv som ikke har noen spesielle feil At den ikke har den beste sorten er ikke noe problem så lenge den er bedre og mer uniform enn led.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •