dlp tv

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7

Tråd: dlp tv

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

dlp tv

hei. har lest endel av innleggene om de nye dlp tv,ene.
    ser at sagem og samsung blir mye nevnt. synes selv at sagem ser veldig inntresant ut for meg. men har sett lg sine dpl tv,er på 44" til 60"
    synes også at det var veldig bra bilde på dette.klart bedre enn plasme tv som ligger i fra 24 til 30 tusen.
    men har ikke klart og finne noen som selger disse i norge!
    noen som vet om de er tilgjenelig.
    har sett de i sverige.
    mvh rune.

Intermediate TomH sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,153
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En forretning i oslo selger en LG DLP tv 44" , den heter RE-44S21RD.
    Jeg synes det var veldig bra bilde på den. Prisen var ca. 20k. (håper det er greit at jeg nevner prisen) :roll:

EDIT: Vennligst ikke ta slike pris/forhandlervurderinger i denne tråden, da dette medfører en avsporing fra trådens tekniske utgangspunkt! På forhånd takk! (du kan jo kanskje også spare deg for en roll :roll: , inndelingen er ment for å bedre din og andres oversikt og har fungert meget bra i lang tid nå... :wink: ).

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sagem 50 tommer

Var på hjemmekinomessa på plaza i helgen.Var ute etter ny TV og ble stående og måpe da jeg så bildekvaliteten på Sagem Axium 50tommer
    DLP bakprojeksjonstv.Det var jo flust av flatskjermer som var utstilt,men etter min mening så var det ingen som kommer i nærheten av Sagem tvn,
    når det gjelder bildekvalitet i forhold til pris.Dem viste HDTV som hadde
    en bildekvalitet som får en slik smell og skarphet i bilde og farger,så man
    knapt kan tro at det er mulig når man tenker på det tv systemet vi har idag.Var selv i utgangspunktet ute etter plasma,men når jeg så hva du får
    av storskjerm hvis du velger Sagem til et par og tyve tusen,så er valget
    enkelt. Skal du ha plasma av samme størrelse og kvalitet så må du nok punge ut med 50000K,og det vil jeg tro er litt drøyt for de fleste.

Intermediate Arendal sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du har plass og lyst kan du lage det selv :wink:

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    77
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    så denne skjermen på Plaza jeg og. jeg fikk helt hakeslepp da jeg så prisen. etter turen innom Sagemen var jeg en tur innom Epson og deres
    lcd projektorer. selgeren der nevnte at dlp ikke fungerte til spillemaskiner
    fordi de blir for trege. la oss si du kjører bilspill... da ville ifølge selgeren bilde på en dlp projektor komme senere slik at styringen i spillet ble unøyaktig. vet noen om dette er tilfelle? i såfall vil det være et stort problem å bruke en dlp skjerm til litt bilkjøring på xbox?

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Fungerer 100% smertefritt med spilling på DLP, dette høres ut som en anelse billig salgsretorikk spør du meg... Kanskje han tenkte på regnbuer, men det har jo lite å gjøre med at DLP er for "tregt", noe panelene (speilene) / teknologien på ingen måte er. Er det noe som er tregt, er det LCD (som faktisk må kjemisk aktivere hver enkelt celle), men også LCD fungerer som oftest ypperlig til spilling.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    77
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    forresten. du som har testet tvn Lygren. går det ikke å koble dvd inn på dvi inngangen? så i testen at denne kun var for pc...?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •