Stor skjerm 50+, trenger ikke smarte funksjoner - hva anbefales? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 25 av 25
    Intermediate joakimpatos sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2011
    Poster
    2,105
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    MPX.no - Panasonic 55" 3D Plasma TV TX-P55ST50Y skrev denne på den andre tråden din og

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Samsung PS60E535 i hus idag.

EDIT: Førsteinntrykket er godt mtp farge og skarphet. Nå sitter jeg bare 2 meter fra til kinorommet er i boks så det blir jo ikke bra uansett. Jeg merker at den sliter litt på Planet Earth når man får oversiktsbilder som panorerer sakte. Det blir litt hoppete da, men det er vel "tortur"-testen for enhver skjerm?

I filmmodus med lysstyrken nede og i vanlige scener virker bildet godt og hakkete panorering blir muligens bedre på litt avstand? Et godt hopp fra 42" uansett.

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cybervision_
    Samsung PS60E535 i hus idag.

EDIT: Førsteinntrykket er godt mtp farge og skarphet. Nå sitter jeg bare 2 meter fra til kinorommet er i boks så det blir jo ikke bra uansett. Jeg merker at den sliter litt på Planet Earth når man får oversiktsbilder som panorerer sakte. Det blir litt hoppete da, men det er vel "tortur"-testen for enhver skjerm?

I filmmodus med lysstyrken nede og i vanlige scener virker bildet godt og hakkete panorering blir muligens bedre på litt avstand? Et godt hopp fra 42" uansett.

Kjøpte samme plasmaen selv for noen uker siden på ett kampanjetilbud... Hittil har min oppført seg eksemplarisk, og er rett en nytelse å mate 720p- og 1080p-materiale med også... Mye tv for pengene

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Etaten
    Kjøpte samme plasmaen selv for noen uker siden på ett kampanjetilbud... Hittil har min oppført seg eksemplarisk, og er rett en nytelse å mate 720p- og 1080p-materiale med også... Mye tv for pengene
    Helt enig, på 720p og oppover er den super, på SD blir det hele ullent på 2 meter, men nå får jeg "kinorommet" ferdigmalt denne uka engang og da blir det andre boller.

Hvor langt unna sitter du?

Eneste jeg merker er hakkete panoereringer når bildet beveger seg sakt. Ellers helt tipp topp etter litt roting med innstillinger.

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg sitter vel en 3.5 meter unna tenker jeg.... Så SDsendinger oppleves ikke så dårlig hos meg, dog noen kanaler sender jo med rimelig dårlig båndbredde da... Skal få satt i gang å male kinorommet mitt en dag jeg også.... Har bare blitt utsatt og utsatt Men til uka :-D Og jeg burde jo egentlig bare stå på. for lerret og alt utstyr står pakket på stua og venter, tilogmed en sjeselongsofa

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •