STORE tver (70+")

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    670
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

STORE tver (70+")

Ser at det blir fler og fler produsenter som selger seriøse tver av typen stor..

Både samsung og sony kommer med skikkelig tver.

Samsung: 75 tommer Smart 3D LED-TV ES9005 - OVERSIKT | SAMSUNG
    Sony: KD-84X9005 | Alle LCD-TV-skjermer pÃ¥ 214Â*cmÂ*/Â*84Â*tommer | Overview | KD84X9005AEP | KD84X9005 | Sony

Men begge får en realtivt stiv pris. Sony lander på sekssifret og samsungen ligger vel på rundt 60k.

Noen som vet om flere produsenter annet enn sharp som vil komme med noe som ikke er helt utenfor rekkevidde i pris for normale folk med normal lommebok?

Ser jo at 65" er blitt den nye 50". Hvertfall når det gjelder plasma. Men er det noen produsenter som har planer om å lage 70-80" plasma til forbrukermarkedet, og ikke bare til proffmarkedet? (vet at panasonic har laget 70" monitor til proffmarkedet, men den koster mye den også.

Lurer på å investere i ny tv etterhvert. Men vil helst ha 70" eller større, og vil helst ha plasma. Men kan ikke se at noen har planer om å lage en slik god tv til en ok pris enda..
    Og da er det kanskje mer aktuelt med prosjektor..

Intermediate UltimaNoctis sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vet at Panasonic lager en del 85" plasma skjermer til proffmarkedet, THUP-mange rare bokstaver og tall også er det VX serien, VX100 og VX200, fjorårets VX300 finnes kun i 65" tror jeg, vet ikke hva Panasonic gjør i år om det blir noe 85" VX400?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Temmelig sikker på at det blir VX500 og ikke VX400 hvis det blir noe i hvert fall :P

Intermediate UltimaNoctis sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av slc
    Temmelig sikker på at det blir VX500 og ikke VX400 hvis det blir noe i hvert fall :P
    Stemmer det, glemte jo at "4" høres ut som "døden" på japansk. Men det virker som det er kun Panasonic TVer (VT30 --> VT50) og Sony projektorer (HW30 --> HW50) som har hatt effekt her. Yndlings spillet mitt fra 2008 heter Metal Gear Solid 4, og det er laget av japaneren Hideo Kojima, som jobber for Konami, i Japan.. Samme med Gran Turismo 4, Resident Evil 4, og sikkert flere.

Men jeg er litt skeptisk, på japansk sier de "Metaru Gia Sorrido Fur" hørtes veldig japengelsk for noe som var oppfunnet på 80 tallet og kun tilgjengelig i Japan i mange år.. men men

Blir spennende å se hva Sony kaller den nye playstation, de har gått fra 1-3, er ikke sikkert den 4. blir PS4 :P

OK, litt off topic, men trådstarter fikk vel svar av meg i første post

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    670
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fant ikke noe særlig info om panasonic sine proff skjermer, selv om jeg så vidt har kikket på de før..

Har inntrykk av at de er temmelig dyre av det jeg klarte å finne av utenlanske priser på google.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •