Problemer med opptak av NRK på CD kabel med Samsung UE55ES7005

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Problemer med opptak av NRK på CD kabel med Samsung UE55ES7005

Hei.

Jeg har satt inn og formattert en USB-stick for å kunne ta opp programmer jeg (dvs kona) ikke får sett. Systemet fungerer brillefint for absolutt alle andre kanaler enn NRK1. Da får jeg en feilmelding som sier noe om at dette ikke er tillatt av kringkasteren.

Jeg bruker CAM og Canal Digital kabel. Noen som kan si noe vettugt om dette?

/r

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av raathass
    Hei.

Jeg har satt inn og formattert en USB-stick for å kunne ta opp programmer jeg (dvs kona) ikke får sett. Systemet fungerer brillefint for absolutt alle andre kanaler enn NRK1. Da får jeg en feilmelding som sier noe om at dette ikke er tillatt av kringkasteren.

Jeg bruker CAM og Canal Digital kabel. Noen som kan si noe vettugt om dette?

/r
    Jeg vet ikke om dette er en bug eller gjort med overlegg. Jeg hadde samme problemet med PS51D8005 og Discovery HD. Det er trolig et flagg som settes i sendingene som sier noe om hvorvidt det skal være lov å ta det opp eller ikke. Når du først minnet meg på dette så skal jeg sjekke om problemet fortsatt er der på visse program på Discovery HD med ny tv.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •