Kjøp av TV - Budsjett 5k-6k - Film & Gaming (Xbox360) - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 25 av 25
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2012
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Blir litt nervøs her

Kjipt å måtte bruke mange tusen på et tv så skjer dette uten at du kan gjøre noe med det. :\

Intermediate joakimpatos sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2011
    Poster
    2,105
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    så lenge prisen er så lav så ville jeg gått for Plasma, der får du best bilde til prisen 8)

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TV Dinnah
    Akkurat hva Panasonic sier ville jeg tatt med en klype salt. En produsent vil jo selvfølgelig aldri inrømme at det nåværende produktet deres kan ha en svakhet. Det sier jo seg selv.
    Det er helt klart. Produsenter er jo veldig glad i akkurat selvskryt o.l., så man skal være litt skeptisk. Men på den andre siden var publikumet deres utelukkende forhandlere, altså de som virkelig får høre det om det først skjer noe. Så tro på ingen måte at dette foregikk ukritisk.

Samtidig finner jeg det vanskelig å tro på at Panasonic kan love oss gull og grønne skoger som vi igjen kan videreformidle til kunden - som ikke er sant. Det blir jo som å skyte seg selv i foten, bigtime. Dømt til å backfire til de grader, og når det kommer til rykte og omdømme, har dette ekstremt mye å si. Ta bare Samsung eller Apple som eksempel, merker mange har meget sterke meninger om. Å love noe man ikke kan stå for, er meget skummelt i denne bransen.

Sier ikke at problemer ikke kan oppstå, men jeg ville hvertfall ikke orket å bekymre meg for dette :wink:

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    633
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er nå slik at de fleste store tv produsenter konkurrerer om å love det reneste gull og de grønneste skogene. Så lenge pana eller samsung for den saks skyld har noe å vinne på at flest mulig butikker fører deres produkter ville jeg tatt deres uttalelser med den allerede nevnte klypen med salt. Apropos Apple. Utrolig bra eksempel på at massiv markedsføring fungerer til tross for at produktene har sine mangler.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2011
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ikke hatt noe problem med min Panasonic plasma. Bruker den mest til film, men har spilt en god del GTA på den. Veldig fornøyd med den Det er en TX-P50ST50Y.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •