60 " til veldig lys stue- lysterk og minst refleksjon - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22
    Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    633
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Tviler på at 60 tommeren er like bra på refleksjoner, men har ikke sett så nøye på de vanlige matte modellene. Sjekk på soundgarden hvis du har en i nærheten. Det vil besvare dine spørsmål.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av JernetTZ
    En sofa med 3 plasser og bildet er forskjellig alt etter som hvor man sitter.
    Dybde, kontrast og fargegjengivelse vil se mer naturlig ut på en Kuro enn en LCD som pusher lysstyrke og blått for alt det er verd. Setter du Pioneeren ved siden av, selv om det er den før Kuroen kom så vil det være forskjell i fargetoner.

Men at du er fornøyd med sortnivået på din LCD betyr ikkje at det ikkje finnes bedre noe som alle Panasonic fra ST50 og opp har sammen med toppmodellen i 64 tommeren til Samsung. Eg er såvidt fornøyd med VT50 sitt sortnivå siden den svarte rammen er mye mørkere til forskjell på de svarte stripene oppe og nede på film og det er noe man legger merke til hvis man er vant med at bezelet går i ett med rammen på Kuroen.

Og joda, din skjerm har mange fordeler i en opplyst stue og er det beste LCD alternativet i stor størrelse hittil men eg vil ha smør på flesk og sortnivå er ok på 0.03 men mitt godkjente sortnivå er på 0.002.
    Jeg må nesten få kommentere dette uten at det skal bli krangling. Men det du skriver at det er forskjell om jeg sitter på høyre eller venstre side i sofaen er altså ikke riktig. Kan tenke meg vi sitter sånn ca 3,5-4m ifra tv`n Ellers er jeg ikke uenig i det du skriver, bare så det er sagt.
    Beklager til TS at dette ble OT.
    Ha en fin kveld!

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •