Vurdering av feil på TV - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 49 av 49
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    138
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hei igjen..

Da er saken avsluttet hos forbrukerrådet..
    Kan ikke si jeg fikk viljen min her..

Problemet er vel helst at det er blitt mye ord mot ord osv og saken ble uklar.
    Da må jeg bare ta avgjørelsen om jeg vil ta saken videre til forbrukertvistutvalget.

Hva sier dere? Ville dere tatt saken videre eller funnet dere i at dere til syvende og sist ble "fucked"?

Active 1DrE sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    322
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har en 40" Samsung LCD (LE40M87BD) fra 2008 (dengang kr. 8.000,- hos komplett.no) med samme symptomer, bare enda mer fremtredende.

De mørke feltene synes ekstremt godt under f.eks. fotballkamper, og spesielt på kveldstid. De har blitt verre med årene.

TV'en blir 5 år gammel i mai, har på en måte bare tenkt at dette er vel sånn det er.
    Den har dessuten vært med på 2 flyttelass, så har mistenkt at dette kan ha blitt sånn ved transport eller håndtering i den forbindelse.

Tror jeg kommer til å sitte med denne til dama får grini nok til at jeg bukker under og går til innkjøp av en ny LED-TV. Skal nok opp i størrelse også (40" er ikke lenger så stort som det en gang var :P)

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    138
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Angry

Sitat Opprinnelig postet av 1DrE
    Har en 40" Samsung LCD (LE40M87BD) fra 2008 (dengang kr. 8.000,- hos komplett.no) med samme symptomer, bare enda mer fremtredende.

De mørke feltene synes ekstremt godt under f.eks. fotballkamper, og spesielt på kveldstid. De har blitt verre med årene.

TV'en blir 5 år gammel i mai, har på en måte bare tenkt at dette er vel sånn det er.
    Den har dessuten vært med på 2 flyttelass, så har mistenkt at dette kan ha blitt sånn ved transport eller håndtering i den forbindelse.

Tror jeg kommer til å sitte med denne til dama får grini nok til at jeg bukker under og går til innkjøp av en ny LED-TV. Skal nok opp i størrelse også (40" er ikke lenger så stort som det en gang var :P)

Får håpe det ordner seg for deg med ny TV. Trenger ikke blitt skadet i transport i tilfelle.. Min har kun vært med på en flyttetur (i orginaleska) og den burde tåle det så lenge behandlingen er OK. I min sak i tilfelle så gikk det nesten 2 år fra flyttedato før feilen dukket sakte men sikkert opp. Å problemet har blitt verre over tid hos meg også..

Utrolig at det skulle bli så mye krangling og bullshit ut av en sak som i utgangspunktet burde vært åpenbar.. Sånn er det.
    For meg har saken utviklet seg mer og mer over til forbannelse og prinsippsak. Så dårlig føler jeg meg behandlet av Netshop at jeg driter i hvor mye tid og energi jeg må bruke på denne saken. Tror jeg kommer til å ta det så langt jeg bare kan og klarer..

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    138
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var slaget tapt..

Fikk brev fra FTU for et par dager siden og kravet mitt ble avslått..
    Må nesten si at jeg er rimelig pissed over resultatet men det ser ut som jeg bare må legge meg flat og finne meg i det.

Får ta TV-en å selge den for en liten sum så får jeg den ut av livet mitt en gang for alle.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    725
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lattergal
    Da var slaget tapt..

Fikk brev fra FTU for et par dager siden og kravet mitt ble avslått..
    Må nesten si at jeg er rimelig pissed over resultatet men det ser ut som jeg bare må legge meg flat og finne meg i det.

Får ta TV-en å selge den for en liten sum så får jeg den ut av livet mitt en gang for alle.
    Veldig synd at du blir skadelidende her,men ser vel ut til at det ble sånn ja. Ihvertfall et godt eksempel på at det fortsatt ikke bare er pris man skal se etter når man handler ting. Service og kundeforhold til en butikk er en undervurdert sak i disse tider. Det vet jeg godt siden jeg selv jobber i en spesialbutikk som har mange faste kunder grunnet god service ved bl.a reklamasjoner.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,128
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av edguy
    Veldig synd at du blir skadelidende her,men ser vel ut til at det ble sånn ja. Ihvertfall et godt eksempel på at det fortsatt ikke bare er pris man skal se etter når man handler ting. Service og kundeforhold til en butikk er en undervurdert sak i disse tider. Det vet jeg godt siden jeg selv jobber i en spesialbutikk som har mange faste kunder grunnet god service ved bl.a reklamasjoner.
    Menar du Netshop har gjort fel här?

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    725
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mackanzocz
    Menar du Netshop har gjort fel här?
    Betyr vel ikke så mye hva jeg mener? Konstanterer bare at en kunde har blitt dårlig behandlet,enten han har rett eller ikke......men det er mange måter å se en sak på.Så får det bli opp til den enkelte hva man mener om hvem som har gjort rett eller feil.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Litt gama tråd, men uansett...

Netshop har heilt klart gjort feil her. Det speler absolutt inga rolle kvar/korleis tven et importert. Netdhop er etter norsk lov forplikta til å ordna opp alle feil (som ikkje er forårsaka av brukar) på produkta dei sel, i 5 år. Det gjorfe dei ikkje her. End of story.

Edit: Samsung har forresten forferdeleg support. Dei veit ikkje forskjellen på opp og ned...

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Komlo
    Litt gama tråd, men uansett...

Netshop har heilt klart gjort feil her. Det speler absolutt inga rolle kvar/korleis tven et importert. Netdhop er etter norsk lov forplikta til å ordna opp alle feil (som ikkje er forårsaka av brukar) på produkta dei sel, i 5 år. Det gjorfe dei ikkje her. End of story.

Edit: Samsung har forresten forferdeleg support. Dei veit ikkje forskjellen på opp og ned...
    Jeg har nesten bare gode erfaringer med Samsung sin kundeservice, så det er vel litt ettersom hvem man treffer på. Det er for øvrig meningsløst å trekke Samsung inn i denne saken, for de har ingenting med den å gjøre. Dette er ene og alene mellom Netshop og kunde.

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •