Sliter med å bestemme meg...vil levere tilbake Samsung UE55ES7005

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sliter med å bestemme meg...vil levere tilbake Samsung UE55ES7005

Har Samsung UE55ES7005 i stua nå. På mange måter en flott TV, men jeg irriterer meg over dårlig innsynsvinkel og lyslekkasjer i hjørnene/ujevn belysning.

LG sin 55LM760T har bedre innsynsvinkel, men muligens dårligere på andre områder? Etter hva jeg har sett/lest er det mer refleksjon i den skjermen.

Jeg har jo også lest at Panasonic 50VT50 er en meget bra TV. Eneste ankepunktet er lysstyrken og om det er mulig å se noe som helst i en lys stue. Virker som om det er delte meninger om dette. Er vel kanskje bare å prøve...(!)

Noen sysnpunkter på dette. Andre alternativer jeg bør vurdere. Er det forskjell i LED/LCD og plasma-TV anng. tilkobling av PC via HDMI?

Intermediate UltimaNoctis sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan er lyset i stua? Ikke alle stuer er født like. Et godt eksempel er hos mormor og morfar, de har en stor stue med flere vinduer, men er ikke på sol siden og dessuten er det mye trær osv i hagen, så selvom det er "lyst" så er det mer en mørkt nok for en VT50. VT50 er best ja, og overrasker meg ikke at du vil levere tilbake Samsung LED 8)

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei det er jo lys når sola står på, selv om persiennene er skrudd igjen...det enkleste er vel bare å får prøvd ut å benytte seg av returretten :O)

Men er det noen som kan måle seg med Samsung og LG når det gjelder LED da? Jeg hadde ikke tenkt å ruinere meg da...

Intermediate UltimaNoctis sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av brantaleu
    Nei det er jo lys når sola står på, selv om persiennene er skrudd igjen...det enkleste er vel bare å får prøvd ut å benytte seg av returretten :O)

Men er det noen som kan måle seg med Samsung og LG når det gjelder LED da? Jeg hadde ikke tenkt å ruinere meg da...

Philips og Sony

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •