LG tv slår seg på igjen etter den er slått av...

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Intermediate JosRuu sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2010
    Sted
    Østre Toten
    Poster
    1,283
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

LG tv slår seg på igjen etter den er slått av...

Kjøpte en LG 60PV250N i fjor høst og den har i og for seg fungert bra nok, bortsett ifra at den av og til slår seg på igjen etter at jeg slår den av. Da reagerer den heller ikke på fjernkontrollen eller touch knappene på selve tvn så kontakta må dras ut og være ute i noen få minutter.
    Dette har den begynt å gjøre oftere og oftere dessverre, er det noen av dere som har vært borti dette eller er det bare å ringe service med en gang? Har jo selvsagt kastet den enorme pappesken den kom i så det er ikke bare bare å sende den noen plass heller...

Den slår seg ikke av selv heldigvis så den kan fint brukes slik men det er irriterende å måtte stå å vente litt hver gang man skrur den av for å se om den forblir av slått eller om den slår seg på igjen.
    Pioneer SC-LX86 - Midgard Oberon 6.1 x2, Midgard Oberon 4.1 - PS3 - HTPC - B&W DM 683 - B&W DM 685 - Dali Consept 6 - B&W HTM 61 - SVS pc12 sylindersub
    Stuelyd: B&W DM 601 S1 koblet til sone 2 på LX 86 med AirPlay

http://avforum.no/myhometheater/JosRuu

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    745
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    LG har hjemmeservice, ring de og de skal komme hjem på døren såfremst du er i en av de store byene, Toten ja... antar det må sendes inn til enten butikk eller nettside.

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Trolig en sak for åndenes makt....
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate Monster1 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    763
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det samme skjedde med min TV. Det begynte med at den gikk på av seg selv, og etter en stund ville den ikke starte. Det var en del i strømforsyningen som hadde tatt kvelden. Så kan være det som er problemet.. Den eneste utveien er nok reperasjon, da det bare vil bli værre og værre som du selv skriver.

Intermediate JosRuu sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2010
    Sted
    Østre Toten
    Poster
    1,283
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den er kjøpt hos komplett så jeg skal ringe dit på mandag og høre hvordan jeg gjør det. Sist gang det var noe galt med noe jeg handlet der fikk jeg nummeret til nærmeste lokale reperatør og avtalte med han. Sikkert noe det samme nå. Nærmeste større plass blir enten Gjøvik eller Lillehammer og det er Max 50 minutter unna så om jeg må betale litt km for å slippe å dra den ut av huset er det verdt det.

Den har kun slått seg på rett etter den er slått av, aldri slått seg på i løpet av natta eller noe. Men det kan virke som om det skjer når den ikke har vært på så lenge. Har den vært på i 2+ timer så har det faktisk ikke skjedd, kun hvis den er på i korte perioder.
    Pioneer SC-LX86 - Midgard Oberon 6.1 x2, Midgard Oberon 4.1 - PS3 - HTPC - B&W DM 683 - B&W DM 685 - Dali Consept 6 - B&W HTM 61 - SVS pc12 sylindersub
    Stuelyd: B&W DM 601 S1 koblet til sone 2 på LX 86 med AirPlay

http://avforum.no/myhometheater/JosRuu

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2014
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser dette er en gammel tråd, men jeg har samme problem her. Det skrur seg på igjen rett etter å ha blitt skrudd av. Hva var løsningen på problemet du hadde JosRuu?

Intermediate TorTorden sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,175
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej Vis post
    Trolig en sak for åndenes makt....
    Eller strømforsyning\bryter feil.

Men om man kan komme på tvnorge og kanskje få noen kroner til og kjøpe ny tv for så hadde det kanskje verdt en ide
    Sony vpl hw-50 - 92" Dreamscreen v3 tab | Samsung 51 6505 plasma tv
    Denon AVR-4520 CI
    Oppo 103D | PC i5-GeForce 960 |
    Dali Mentor 6 | Dali Mentor Vokal | Dali mentor LCR | Dali Concept 1 || 2x Xtz 99 w12.16
    Sonos, ps3, pc, harmony ultimate etc.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •