Trenger hjelp til ny TV!!!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2012
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trenger hjelp til ny TV!!!

Har endelig bestemt meg for å bytte ut min gamle 37 ¨sharp lcd. Har ett budsjett på maks 20 000. Bruker mest Tven til fotball, streaming og gaming. Har et ganske lyst rom så usikker om det blir plasma eller LED. Faller jeg på plasma har jeg bestemt meg for denne Panasonic 50" 3D Plasma Smart-TV TX-P50VT50Y - Elkjøp

Blir det LED er jeg mer usikker. Har vurdert LG sin 55LM760T og samsung 7005 evt 8005 (er det noe forskjell bildemessig? Er ikke spesielt fan av motion control). Noen som har noen LED anbefalinger til meg og hvorfor?

Intermediate _LarZen_ sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om rommet er ganske så lyst så ville jeg ikke kjøpt VT50, jeg har denne og den er helt utrolig bra i et dempet/mørkt rom men i et lyst rom er det alt for dårlig.

Intermediate UltimaNoctis sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av fredrikm5
    Har endelig bestemt meg for å bytte ut min gamle 37 ¨sharp lcd. Har ett budsjett på maks 20 000. Bruker mest Tven til fotball, streaming og gaming. Har et ganske lyst rom så usikker om det blir plasma eller LED. Faller jeg på plasma har jeg bestemt meg for denne Panasonic 50" 3D Plasma Smart-TV TX-P50VT50Y - Elkjøp

Blir det LED er jeg mer usikker. Har vurdert LG sin 55LM760T og samsung 7005 evt 8005 (er det noe forskjell bildemessig? Er ikke spesielt fan av motion control). Noen som har noen LED anbefalinger til meg og hvorfor?

Jeg føler at Samsung LED er omtrent like dårlig som plasma i et lyst rom - så om rommet er lyst, ikke gå for det heller. Panasonic VT50 er den beste tven du kan kjøpe, så bare kjør på, men er ikke optimalt hvis rommet er for lyst.

Philips hadde jeg gått for, dersom rommet var veldig lyst, hvis ikke VT50.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2012
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hmmm. har sitt litt på denne Philips 55" 3D LED Smart-TV 55PFL8007T - Lefdal men er ellers veldig lite tester om denne tven på nettet

Intermediate UltimaNoctis sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av fredrikm5
    hmmm. har sitt litt på denne Philips 55" 3D LED Smart-TV 55PFL8007T - Lefdal men er ellers veldig lite tester om denne tven på nettet

Hvordan opplevde du bildet a? hvordan er lyset ditt i rommet i forhold til f.eks en butikk?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2012
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    syns bildet virka på samme høyde som samsungs 8005 i butikken, men så har jo samsung fått en del kritikk for refleksjon i lyse rom. Tror lyset i butikken er på samme nivå som i butikken, men har 2 vinduer rett ved tven som kan bli problematisk på en solfullt dag.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •