Noen som selger bra CRT Tver i Norge?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 14 1 2 3 4 5 11 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 273
    Intermediate UltimaNoctis sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Noen som selger bra CRT Tver i Norge?

Bare lurer, dette er jo et entusiast forum, veldig lite prat om CRT. Er en god del som klarer å få tak i meget gode HD 16:9 CRT TVer til $200 og mindre i USA, men frakten hadde drept oss. Ikke minst fordi en 34" veier kanskje 90kg, og da skal fly 110kg 3000km.. kan vi tro.. frakten blir fort 2-3 ganger det selve tven koster.

ser lite interessante TVer på Finn. Ingen Sony XBR 960 f.eks

Active MB-S124 sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2012
    Poster
    444
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Billedrørs TV? Er ikke det ganske avlegs? Har selv en gammel B&O fra starten 80-tallet 26 tomme, svært godt bilde!

Newcomer Gargamel_Grusom sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av UltimaNoctis
    Bare lurer, dette er jo et entusiast forum, veldig lite prat om CRT. Er en god del som klarer å få tak i meget gode HD 16:9 CRT TVer til $200 og mindre i USA, men frakten hadde drept oss. Ikke minst fordi en 34" veier kanskje 90kg, og da skal fly 110kg 3000km.. kan vi tro.. frakten blir fort 2-3 ganger det selve tven koster.

Har det blitt solgt noe HD crt i Europa i det hele tatt? Bare lurer...

Intermediate Evelen sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    1,391
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvorfor vil du i det heletatt ha dette?
    Søppel kaller vi det i norge

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Evelen
    Hvorfor vil du i det heletatt ha dette?
    Søppel kaller vi det i norge

Søppel? Og hvorfor kaller du det søppel? Ingen i Norge med *litt* peil på TV og teknologien bak TVer kaller CRT for søppel. CRT har faktisk bedre bilde enn både LED og plasma generelt. Det finnes mange gode HD CRT TVer fra Sony, Toshiba, Philips osv. og Sony's neste siste flagskip, Sony XBR 960 var hyllet som verdens beste fram til Pioneer Kuro kom i 2008, og er mange som fremdeles står for det, også i dag! Den støtter kun 1080i, men har nærmest perfekt sort (som Kuro 9g) utrolig høy kontrast (kun Kuro KRP 500-A slår den) og fargene landet på nøyaktig 6500K (tror INGEN flatskjermen har oppnåd dette). Er ikke helt 100% på det med fargene, men den var VELDIG nærme 6500K standarden i så fall. Kaller du dette søppel?

Sitat Opprinnelig postet av Gargamel_Grusom
    Har det blitt solgt noe HD crt i Europa i det hele tatt? Bare lurer...

Det lurer jeg også på.. Har aldri sett noe av det. Men er mange gode Sony og Philips CRT som banker dagens LED og til og med mange moderne plasma TVer.

Er kanskje derfor jeg aldri har sett noe salg av dette i Norge?

Intermediate _LarZen_ sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det staves.... og du burde starte å passe ordbruken din på dette forumet synes jeg! Du virker som en generelt kunnskapsrik ung mann men med et par knekte antenner når det kommer til nettetikk.

EDIT: Hva med å forklare til Evelen hvorfor du lurer på CRT isteden?

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av _LarZen_
    Det staves.... og du burde starte å passe ordbruken din på dette forumet synes jeg! Du virker som en generelt kunnskapsrik ung mann men med et par knekte antenner når det kommer til nettetikk.

EDIT: Hva med å forklare til Evelen hvorfor du lurer på CRT isteden?

Når har ikke jeg bodd i Norge så veldig lenge, og har ikke det som morsmål (er opprinnelig engelsk) er derfor jeg bruker mange engelske uttrykk også forresten.

Men greit, jeg kom ut litt aggresiv. Har redigert til et mer informerende kommentar.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    745
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Rett og slett upraktisk og utdatert estetikkmessig selv om det eksisterer CRT tver med bedre bilde enn mange av nåtidens vidundre.

Newcomer thenuts sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2011
    Poster
    229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    CRT har gode farger og sortnivå kanskje... Men elendig oppløsning og store som fjell..

Øyvind

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vi bør holde en hyggelig tone og personangrep kan vi klare oss fint uten, men når det gjelder CRT har jeg ikke sett noen siden jeg gav bort min Thomson 28" for noen år siden.

Btw. jeg har redigert innleggene deres.

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av thenuts
    CRT har gode farger og sortnivå kanskje... Men elendig oppløsning og store som fjell..

Øyvind
    Jeg husker når jeg hadde gamle travern min her på forumet så fikk jeg beskjed å bytte tv for å få bedre score. Tven trakk visst litt ned men det er nok kanskje marked for sånt i andre land, men synes vi har igjen litt på dagens flatskjermer for å få det gode bildet altså.

Intermediate Doc.G sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Sted
    Steinkjer
    Poster
    1,662
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har min gamle Loewe Vitros CRT stående lagret, har ikke hjerte til å kaste den

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av thenuts

Øyvind

Elendig oppløsning? La meg fortelle deg noe:

Som du vet, har vi "native resolution" på dagen flatskjermer, altså, en FULL HD TV er laget for 1920x1080p og en HD ready er laget for f.eks 1366x768.

Når man da spiller en DVD på (720x480p??) ser det helt grøttete ut og man lurer kanskje på hvordan man klarte å se og nyte på DVDer før blu-ray kom.

Samtidig som SD kanaler (uhhh 720x576p eller noe? 640x480p?) ser helt for**** ut! Dette er fordi flatskjermer må nedskalere for å avspille innholdet .

Det samme gjelder f.eks konsoll spill. en Playstation 3 eller Xbox 360 spill ser bedre ut på en 720p TV enn en 1080p TV, fordi de aller fleste PS3/X360 spill er i 1280x720p (men blir oppskalert av TVen til 1920x1080p, ER IKKE det samme som f.eks PC spill som er i 1920x1080p "native"!)

Så hva med CRT? De trenger ikke den prosessen. en DVD vil se mye bedre ut på en CRT enn en plasma/LED. Det samme gjelder PS3/X360 spill (hvis CRT Tven er HD ready, altså 1080i). Dette sanne gjelder da særlig Wii, Playstation 2, Gamecube og XBOX som er 640x480p. til og med en 90 talls CRT gjør bedre på Wii spill en en Kuro.....

Det gjelder også SD-kanaler som Max, Fem, Vox og alt annet som ikke er i HD.. Og dem har vi mange av i huset!

Da gjelder dette også for VHS, LaserDisc, eld gamle konsoller, m.a.o. alt som ikke er PC spill og blu-ray!!

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tror Sony XBR 960 (kongen av billedrør) vs Pioneer Kuro KRP 500-A (kongen av flatskjermer) hadde gått noe som så:

blu-ray: Kuro vinner pga høyere oppløsning og kontrast
    HD-DVD: Kuro vinner her også.
    PC spill: Kuro vinner igjen siden XBR 960 klarer ikke Full HD.
    konsoll spill: likt siden Kuro på nedskalere til 1366x768
    HD kanaler: Blir uavgjort igjen
    DVD: XBR 960 vinner selvom om kontrast er litt lavere, fordi ingen flatskjerm takler SD som en CRT.
    Wii/gamle konsoller: XBR 960 vinner overlegent her også
    retro gaming 8bit/16 bit: uten tvil at XBR 960 vinner
    SD kanaler: XBR 960 vinner solklart her også
    Laserdisc/Betamax/VCD osv: XBR 960 vinner lett
    VHS: XBR 960 vinner engang til.

Grunnen til at jeg bruker de to TVene er fordi de er lettest å sammen ligne. Noen mener at XBR 960 slår Kuro til og med på blu-ray og annet 1080p innhold. Er derfor du hører at noen sier "Kuro er verdens beste FLATSKJERM" og ikke "Kuro er verdens beste TV"

Men uten å sammenligne den beste mot den beste:

en gjennomsnitts CRT klarer forsatt å levere bedre opplevelse på Nintendo Wii og VHS og andre retro konsoller som f.eks super nintendo, playstation 1, sega genesis, Nintendo 64 osv enn til og med de beste flatskjermer! Men selvfølgelig ser de helt møkk ut på blu-ray, HD-konsoller, PC spill, HD-kanaler osv..

en HD CRT gjør det ENDA bedre enn disse "gjennomsnitts CRT Tvene" når det gjelder low-res innhold som f.eks DVDer, VHS, retro spill, Wii, SD kanaler osv samtidig som de banker dagens plasma/LED på HD som HD-kanaler, blu-ray, PS3 osv..

Det jeg er på utkikk etter, er ikke en "vanlig" CRT, den ga jeg bort til en kompis, gratis. er ikke interessert i gamle spill konsoller. og den Panasonic CRT tven vi hadde hadde ikke perfekt sort, var 4:3 og ikke hadde den HD eller.

Utenom Kuro og XBR 960 så ville jeg tro at det en del HD CRT tver som har bilde kvalitet på nivå med Panasonic og Samsung plasma Tver!

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denne for eksempel:

Toshiba 34" HF84 HD CRT.

Hadde lett gitt en tusen lapp for en sånn TV.

"Perfect color and an amazing black level—in other words, everything you'd expect from a CRT."

Hva annet har vi.. Snakk om XBR 960.. her tester Hometheater Tven som kom før den.. altså XBR 910. Vet ikke om det er et eldre flagskip eller en mellom klasse fra samme år, men resultatet er nesten PERFEKT 6500K farger, Kuro lignende sort nivå og HD oppløsning:

Sony Wega KV-34XBR910:

Sony Wega KV-34XBR910 Direct-View HDTV | Home Theater

Philips 34PW9818 16:9 HD-ready direct-view monitor:

Enda en flott "liten" 34" med HD bilde, nærmest perfekte farger og sort nivå, denne er fra 2003!

Toshiba 34HDX82 direct-view HDTV

Fargene holdes innen for 100 grader over/under 6500 Kelvin sier de. Noe KUN få flatskjermer i dagen marked klarer!!!

Det der var 4 eksemler på HD CRT Tver som man finner for $50-150 i USA tipper jeg (jeg regner med at XBR 960 går for så mye som $200?)

Jeg vet de er store som fjell men perfekt for gutte rommet, sitte knapt en meter fra 34" skjermen og bom, du har et HD bilde med nesten 6500K og perfekt sort til "under tusen lappen"

Umulig at jeg er den eneste CRT entusiasten på forumet her?

Nå har ikke jeg sett de 4 da men, jeg tipper de er like gode som mellompriset plasma TVer og high end LED Tver fra dagens marked! (+ bedre enn alle flatskjermer på SD programmer!)

Active
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Dette med frakt går iallfall fint ann å gjøre noe med uten at det koster flesk.. Ved å bruke Jetcarrier (containerskip/båtfrakt) så kan man sende en pakke på 70-150kg for 495kr fra usa til norge. Air and sea freight rates, USA to Scandinavia

Skal ikke legge meg så mye opp i diskusjonen om hvor suverene CRT-skjermer er i forhold til alt annet, men bare det faktum at de knapt nok finnes i noe større en 35 tommer med noen unntak, gjør vel at verden har gått videre innen filmopplevelse på storskjerm i heimen.

Selv har jeg en 63 tommer, og selv om jeg hadde blitt tilbydt en tv med 10x bedre sortnivå (ikke at det er problem på min uansett), mer naturtro farger og egentlig forbedret på alle mulige punkter, MEN kun i 32-34" størrelse så hadde det vært helt uaktuelt å bytte.

Ang dette med xbox osv. Nevøen min har lenge hatt en 32" widescreen crt skjerm som han har spilt Forza og Gran Turismo på. Satt til laveste oppløsning som er mulig ut fra de (480 via komposittutgang). All teksten i spillene er så grøtete at det bare ser ut som hvite diffuse felt. Men ble knivskarpt med en gang han fikk seg en 32" lcd. At super mario på en 8 bits nintendo ser bedre ut på en crt-skjerm kan så være, men markedet og interessen for det er nok utrolig snevert etterhvert...

Husk forresten at disse crt tvene fra usa er i ntsc og nok ikke funker med noen europeiske konsoller, dvd-spillere etc som er i Pal format. 110V er de også, og du må ha omformer fra 230V til 110V. Så den tusenlappen de koster i usa blir fort 2-3-4 tusen i norge når frakt, moms, omformer, og gjerne også en bildeprosessor som kan levere et ntsc signal ut er på plass.

EDIT: De er vel gjerne ikke i ntsc disse hd crt'ene, så man kan vel sløyfe bildeprossesor.. men tar de imot Pal (576 linjers signal) direkte i det hele tatt?

Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ...slettet...

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Haakon O
    Dette med frakt går iallfall fint ann å gjøre noe med uten at det koster flesk.. Ved å bruke Jetcarrier (containerskip/båtfrakt) så kan man sende en pakke på 70-150kg for 495kr fra usa til norge. Air and sea freight rates, USA to Scandinavia

Skal ikke legge meg så mye opp i diskusjonen om hvor suverene CRT-skjermer er i forhold til alt annet, men bare det faktum at de knapt nok finnes i noe større en 35 tommer med noen unntak, gjør vel at verden har gått videre innen filmopplevelse på storskjerm i heimen.

Selv har jeg en 63 tommer, og selv om jeg hadde blitt tilbydt en tv med 10x bedre sortnivå (ikke at det er problem på min uansett), mer naturtro farger og egentlig forbedret på alle mulige punkter, MEN kun i 32-34" størrelse så hadde det vært helt uaktuelt å bytte.

Ang dette med xbox osv. Nevøen min har lenge hatt en 32" widescreen crt skjerm som han har spilt Forza og Gran Turismo på. Satt til laveste oppløsning som er mulig ut fra de (480 via komposittutgang). All teksten i spillene er så grøtete at det bare ser ut som hvite diffuse felt. Men ble knivskarpt med en gang han fikk seg en 32" lcd. At super mario på en 8 bits nintendo ser bedre ut på en crt-skjerm kan så være, men markedet og interessen for det er nok utrolig snevert etterhvert...

Husk forresten at disse crt tvene fra usa er i ntsc og nok ikke funker med noen europeiske konsoller, dvd-spillere etc som er i Pal format. 110V er de også, og du må ha omformer fra 230V til 110V. Så den tusenlappen de koster i usa blir fort 2-3-4 tusen i norge når frakt, moms, omformer, og gjerne også en bildeprosessor som kan levere et ntsc signal ut er på plass.
    altså.. Konsoll spill ser best ut på HD CRT f.eks de jeg nevnte, eller en god 720p flatskjerm som f.eks Pioneer Kuro 508XD som er 1366x768.

Derfor vil jeg tro at XBR 960 vil se bedre ut enn til og med KRP 500-A på konsoll spill, eller minst like bra.

Men en "vanlig"-HD CRT TV, altså, de 4 som jeg nevnte vil garantert gjøre det bedre enn dagens LED og plasma nettopp pga det med native oppløsning. og vil kun bli slått av LED/plasma som har bedre sort og mer presise farger, og jeg tror kun TVer som VT50/ST50/E6500 har dyp nok sort og presise nok farger til å gi en bedre opplevelse.

Men om du der imot har en SDTV som er CRT, vil PS3/X360 spill se bedre ut på en 32" LCD, spesielt om den er 720p, men også om den er 1080p. Om nevøen din derimot skaffer seg en Wii, vil han angre på at han byttet ut CRTen med en LCD FORT.

Er en "kjent" TV ekspert på et spilleforum som fikk meg til å bli interessert i det med TVer. Han brukte en Sony GDM FW900 CRT 24" monitor (verdens beste PC skjerm) på Pcen og hadde en Sony 34XBR 960, en Sony 36XS955 , en Samsung C8000, en Panasonic VT20, en LG P950, en Sony 34XBR970, Pioneer Kuro 8G, og Pioneer Elite Kuro PRO 111-FD (altså 9G, KRP 500-A for europa) Tror han hadde 20-30 flatskjermer som gikk rett ut igjen fordi han aldri var fornøyd og beholdt kun Elite Kuro, pga størrelse (60" vs 34") men han holder vel på alle 34" enda..

og tro meg, han klagde og klagde over hvor elendig flatskjermer var i forhold til CRT. han mente at XBR 960 var verdens beste TV, og Kuro var den eneste flatskjermen som ikke var helt elendig, men som faktisk hadde et bilde som en high end CRT hadde. Jeg tror han foretrakk til og med XBR 970 (nedgradering av 960) og SX955 ovenfor Elite Kuro 9g!

Dette var da 2010 da VT20 og C8000 var det beste mann kunne eie, mens begge hadde hundrevis av problemer og "elendig" bilde i hans øyne.

-----------------------------------

kommentaren min digrerte litt fra din kommentar, men takk for opplysning om Jet carrier! Kan vurdere det til andre ting. ikke f*** om jeg kjøper en 10 år BRUKT TV for drøyt 1000 kroner og betaler 500 kroner i frakt og 25% i skatt for å så finne ut at den har en død piksel eller ikke slår seg på engang! Og ja.. så har vi NTSC/PAL problemene så dette ville ha fungert dårlig for meg. 34" vs 60-65" er ikke rettferdig, men burde vurderes av alle som er ute etter 32-42". tenk deg VT50 i 32" til 1000 kroner?

Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,730
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    altså.. Konsoll spill ser best ut på HD CRT f.eks de jeg nevnte, eller en god 720p flatskjerm som f.eks Pioneer Kuro 508XD som er 1366x768.

Derfor vil jeg tro at XBR 960 vil se bedre ut enn til og med KRP 500-A på konsoll spill, eller minst like bra.

Men en "vanlig"-HD CRT TV, altså, de 4 som jeg nevnte vil garantert gjøre det bedre enn dagens LED og plasma nettopp pga det med native oppløsning. og vil kun bli slått av LED/plasma som har bedre sort og mer presise farger, og jeg tror kun TVer som VT50/ST50/E6500 har dyp nok sort og presise nok farger til å gi en bedre opplevelse.

Men om du der imot har en SDTV som er CRT, vil PS3/X360 spill se bedre ut på en 32" LCD, spesielt om den er 720p, men også om den er 1080p. Om nevøen din derimot skaffer seg en Wii, vil han angre på at han byttet ut CRTen med en LCD FORT.

Er en "kjent" TV ekspert på et spilleforum som fikk meg til å bli interessert i det med TVer. Han brukte en Sony GDM FW900 CRT 24" monitor (verdens beste PC skjerm) på Pcen og hadde en Sony 34XBR 960, en Sony 36XS955 , en Samsung C8000, en Panasonic VT20, en LG P950, en Sony 34XBR970, Pioneer Kuro 8G, og Pioneer Elite Kuro PRO 111-FD (altså 9G, KRP 500-A for europa)

og tro meg, han klagde og klagde over hvor elendig flatskjermer var i forhold til CRT. han mente at XBR 960 var verdens beste TV, og Kuro var den eneste flatskjermen som ikke var helt elendig, men som faktisk hadde et bilde som en high end CRT hadde. Jeg tror han foretrakk til og med XBR 970 (nedgradering av 960) og SX955 ovenfor Elite Kuro 9g!

Dette var da 2010 da VT20 og C8000 var det beste mann kunne eie, mens begge hadde hundrevis av problemer og "elendig" bilde i hans øyne.

Konsoll er best på projektor... Størrelse er det som teller. En Kuro er klart å foretrekke eller en Panasonic. Selv er jeg tilhenger av plasma.

Du har ellers helt rett i at CRT er konge når det gjelder DVD, men dersom du legger litt ekstra penger i blurayspilleren din så får du også god skalering av DVD.

Det kan som andre sier fort bli dyrt om du skal tilpasse alt slik at det går å bruke amerikansk CRT...

Råder deg heller til å kjøpe en brukt Kuro, eller en ny Panasonic... Eller projektor.

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Danke
    Konsoll er best på projektor... Størrelse er det som teller. En Kuro er klart å foretrekke eller en Panasonic. Selv er jeg tilhenger av plasma.

Du har ellers helt rett i at CRT er konge når det gjelder DVD, men dersom du legger litt ekstra penger i blurayspilleren din så får du også god skalering av DVD.

Det kan som andre sier fort bli dyrt om du skal tilpasse alt slik at det går å bruke amerikansk CRT...

Råder deg heller til å kjøpe en brukt Kuro, eller en ny Panasonic... Eller projektor.

Jeg har en Infocus SP8602 som jeg sitter 3 meter fra, drøyt 100".

En XBR 960 kan for $200, dvs 1200 kroner i USA, hadde den eksitert i Norge burde den ligge på finn for 1500-2000 kroner.

Men ja, er faktisk enig med deg. Alt er EGENTLIG best på projektor! størrelse teller mye. Men her snakker vi Tver. Blir vanskelig å sammenligne 34" vs 100" eller 120"..

Finner du meg en brukt Kuro til 2000 kroner kjøper jeg den på flekken!

Neida, har veldig lyst på en Kuro, men har dessverre ikke 8-9 eller 10 lapper på meg. Da må jeg selge projektoren og kanskje legge ut litt!

Jeg klarer ikke bestemme meg på Kuro vs projektor, det blir størrelse vs bilde kvalitet, men ikke råd til begge! Selger jeg projektoren kommer jeg til å savne størrelsen, men nå som jeg har en savner jeg bilde kvaliteten. Gresset er ALLTID grønnere på den andre siden

En HD CRT hadde løst problemet mitt med en dagslønn.

1000 kroner og jeg hadde fått nesten-Kuro kvalitet på en liten 34". Da har jeg projektor for størrelsen, og CRT for bildekvalitet.

drømmeoppsett er vel som følgende:

Stua/kino room --> Kuro/projektor, sitter fra 3m, surround anlegg | sitter på sofa
    soverom/mini gutte rom --> HD CRT 34", sitter fra 1m, greit stereo anlegg. | sitter på godstolen

Side 1 av 14 1 2 3 4 5 11 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •