Noen som selger bra CRT Tver i Norge? - Side 12

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 12 av 14 FørsteFørste ... 2 8 9 10 11 12 13 14 SisteSiste
Viser resultater 221 til 240 av 273
    Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,731
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av UltimaNoctis
    Var ikke det jeg mente Andreas
    Du får uansett ikke tak i de CRT skjermene dine hehehe, så hva gjør du da?

Kanskje du etter ditt syn blir nødt til å inngå et KOMPROMISS..

Intermediate UltimaNoctis sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HåkonN
    Hadde den siste CRT toppmodellen fra Philips og den siste fra Sony. Skjermen det her diskuteres har jeg ikke sett, men det virker ikke som noen andre har heller.

Farger var ok på de begge. Hva sortnivå angår, har jeg sett like bra eller bedre på flere flatskjermer og prosjekterer per 2012.

Hvem som har brukt masse penger på hva, eller hva pappaen til noen har kan jeg ikke se at er relevant. Det er derimot mange her som er gamle nok til å ha vært en del av CRT generasjonen, og derfor har langt mer erfaring med den teknologien.

Ser det skorter mye på teorien blant enkelte her også, men hvis noen virkelig vil kaste bort tusenvis av dollar for å få en gammel CRT skjerm sendt over dammen så de kan se på MTV, så skal jeg for all del ikke stå i veien ...

hvilke projektorer ga deg bedre sort enn de ovenfornevnte tvene??
    Ang. den siste modellen fra Sony, den i Europa var elendig i forhold til den i USA, ikke var den HD, og den hadde heller ikke like dyp sort, høy kontrast, korrekt gamma og nøyaktig fargetemp. Blir natt & dag forskjell.

Sitat Opprinnelig postet av Danke
    Du får uansett ikke tak i de CRT skjermene dine hehehe, så hva gjør du da?

Kanskje du etter ditt syn blir nødt til å inngå et KOMPROMISS..

Kaster DVDene mine og rett og slett nekte å se på kanaler som ikke er HD.. m.a.o. det samme jeg har gjort de siste 3-4 årene!

Det som hadde vært kompromiss er Pioneer Kuro KRP 500-A, men med alt det jeg kommer til å kjøpe de neste 2 årene som er nødvendig, så hadde det vært innmari dumt å bruke 8-10 lapper på noe som ikke er så viktig. Får leve med PJ og bare se blu-ray // HD kanaler 8)

Intermediate Mirage sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    2,057
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av slc
    Kaste noen ildfakler inn i debatten jeg også da. Som jeg har påpekt i andre tråder før, så er ikke sortnivå alt. Kontrastratioen er vel så viktig, og om den er høy så spiller det ikke like stor rolle med litt dårligere sortnivå. Det er selvsagt aldri en ulempe med godt sortnivå, men det går ikke foran absolutt alle kriterier.
    Totalt uenig.

Dynamikken i bildet er for min del totalt avhengig av sortnivå. Enhver dust av en tv-produsent klarer å lage et panel som produserer lys, men veldig få klarer ordentlig sortnivå.

Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,731
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gorm
    Ser det blir snakket varmt om at "alle" profesjonelle ønsker HD-CRT til arbeid med farge, gråskala, og gamma-kritisk materiale. Dette er bare tull. Det er bare fattige, eller lite oppdaterte aktører, som har ønske om denne typen skjermer. Alle som trenger en pinlig nøyaktig monitor har lyst på en av disse:
    Sony | Monitors & Displays | TRIMASTER ELâ„¢ series OLED Monitors
    Sony | Monitors & Displays | Broadcast Evaluation Monitors
    Panasonic Medical & Industrial Video - Medical Grade Monitors

OLED, og IPS for den sakens skyld, har for lengst tatt over for CRT. De evner jo til og med å vise hele bildet på en gang, og er ikke avhengig av å skanne det opp med en linje om gangen ;-)

Du går jo for å være videoeksperten over alle eksperter her inne, proffkalibrerer og alt mulig, hva bruker du selv i ditt eget oppsett om jeg tør spørre?

Nysgjerrig...

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HåkonN
    Jeg snakker om verktøy innen for pro-markedet, og du trekker oppgitt på skuldrene og forklarer "nok en gang" at Ola Nordmann vil ha flat skjerm han kan henge på veggen.

PC analogien din ser jeg ikke så veldig mye relevans i.

Ser du ikke relevansen? Stasjonære PCer gir best ytelse, men er på vei ut. De selger mindre og mindre hvert SAMTIDIG som laptoper og mobiler øker salget år etter år. Markedet trenger rett og slett ikke stasjonære PCer lenger, selvom de er raskere og kraftigere. Det samme skjedde med TVer. en flat skjerm som kan henges på veggen, flyttes av en person, er flat, ser pen ut, OSV er prioritert, akkurat som mobilitet er prioritert over ytelse i PC verdenen. Var dette en bedre forklaring av PC analogien?

Sitat Opprinnelig postet av Andreas21
    At CRT har noen fortrinn er vi jo også enige om! Og at UltimaNoctis er 19 år har ikke så mye med saken å gjøre, men han burde kanskje høre litt på noen av de andre her også ikke bare de som er enige med han.

Jeg trenger heller ikke forsvare mitt kjøp av VT30 65" eller Sony VW1000ES.

Du er også velkommen til meg for å se VW1000ES i min kino og da skal jeg love deg at du kommer til å se noe som knuser Kuro bildekvalitet, i tillegg så er det på 129" lerret!:wink:

Bilde som knuser Kuro bildekvalitet? snakker vi PR her eller? hvis ikke må jeg nesten tvinge deg til å plukke meg opp i Askim 8)

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,042
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    , hva bruker du selv i ditt eget oppsett om jeg tør spørre?

Nysgjerrig...

Har flere projektorer jeg disponerer. Sikler på å kjøpe en VW1000, for å ha en skikkelig referanse, som også kommer til å være det en stund, ala det Qualia var.
    På TV-fronten går det mye i plasma hjemme hos oss (Panasonic). Ikke fordi plasma er feilfritt, men fordi de klarer en akseptabel bildedynamikk. Det går ikke en dag uten at jeg irriterer meg over problemer som innbrenning, eller dårlig bevegelses-skarphet.

På monitor-fronten går det i kalibrerte IPS-paneler

Må si det frister å bytte ut plasmane med Samsung sin 55" OLED. Så spørs det hvor store problemer det blir med innbrenning og levetid på panelene der da :neutral:
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mirage
    Totalt uenig.

Dynamikken i bildet er for min del totalt avhengig av sortnivå. Enhver dust av en tv-produsent klarer å lage et panel som produserer lys, men veldig få klarer ordentlig sortnivå.

Delvis enig... Jeg leste at de 5 viktigste elementene for å dømme bildekvalitet er:

* Sort nivå (dersom 2 skjermer hadde lik kontrast, men forskjellig sort og hvit så hadde den med dypest sort og dårligst hvit blitt valgt ovenfor best hvit, lysest sort.)
    * Kontrast (trenger ingen forklaring, her snakkes det om selve kontrast nivået)
    * fargegjengivelse
    * colour saturation (mangler norsk uttrykk)
    * oppløsning

Er ikke 100%, skal søke på dette. Samtidig sa Jeremy Kipnis til meg at hvit er faktisk det aller viktigste når det gjelder bilde (diskusjonen var om hvor dyp sort projektoren hans; Sony SRX-T420 til drøye 2 millioner eller noe) kan hende projektorer har litt annerledes kritikk enn TVer.

Quick research: CNET Quick Guide: HDTV Resolution Explained - CNET Reviews

CNET mener det er
    1. kontrast forhold
    2. "colour saturation"
    3. farge nøyaktighet
    4. oppløsning

Sier ikke hva som er mest prioritert av hvitere hvit eller sortere sort. De samlet bare kontrast til #1.

Intermediate Mirage sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    2,057
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kontrast er forholdet mellom sort og hvit. Ingen problem å produsere lys, har visst seg å være stort problem å gå tilbake til sort, uansett hva Kipnis sier:wink:

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Poenger er jo at CRT fremdeles har et par fortrinn MINUS STØRRELSE.
    At CRT er bra på enkelte ting, er det ingen som protesterer på. Men, det er veldig mange faktorer som inngår i "billedkvalitet", og jeg er ikke enig i at CRT er best i samtlige. Jeg er heller ikke enig i at CRT er såpass mye bedre enn dagens flatskjermer i de faktorene CRT faktisk kan ha et visst fortrinn, eller at disse faktorene er såpass mye viktigere enn de faktorene der LCD og/eller Plasma er best i, som det Ultima ser ut til å mene.

Men, det som jeg egentlig synes er hovedproblemet her er at Ultimanoctis ikke engang har sett skjermen han forguder.

Jeg er også svært interessert i å vite når han sist så en CRT, hvilken skjerm dette var, og hvilken flatskjerm han sammenlignet med. Jeg regner med det er dette som er basisen for at han mener CRT er bestest for alltid uansett hva alle andre måtte mene.

Dette er klassisk nostalgifelle. Han ble skuffet over bildet da de byttet ut CRTen med LCD en gang for mangfoldige år siden. Etter hvert som årene går, glemmer han alt som var dårlig med CRT, og husker alt det bra som enda bedre enn det egentlig var. Når han så finner ut at det faktisk finnes HD CRT skjermer, så må jo dette være den ultimate TVen. Oppløsning var jo det eneste som var problemet med CRT. Ja, og det at de var så dype og tunge, altså. Det var de to eneste problemene. Det og at de hadde veldig lite bilde. Men, bortsett fra det så må en HD CRT være den ultimateste skjermen ever!!!1!1one11!eleven

PS! "Nesten så jeg har lyst til" er ikke hvordan et seriøst tilbud innledes.

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av trondmm
    At CRT er bra på enkelte ting, er det ingen som protesterer på.
    Bra på enkelte ting? bytt "bra" med "best" og jeg er enig.
    Men, det er veldig mange faktorer som inngår i "billedkvalitet", og jeg er ikke enig i at CRT er best i samtlige. Jeg er heller ikke enig i at CRT er såpass mye bedre enn dagens flatskjermer i de faktorene CRT faktisk kan ha et visst fortrinn, eller at disse faktorene er såpass mye viktigere enn de faktorene der LCD og/eller Plasma er best i, som det Ultima ser ut til å mene.

Men, det som jeg egentlig synes er hovedproblemet her er at Ultimanoctis ikke engang har sett skjermen han forguder.

Vil du heller har objektive tall eller subjektive meninger? Hadde jeg sett denne skjermen, og ingen tester hadde blitt gjort hadde dere vært rakse med å fortelle at det er kun min mening og min mening er feil. Hvor er fakta har dere spurt, jeg presentere heller fakta og objektive tall enn å blande mine forholdvis (u)erfarne øyne.

Jeg er også svært interessert i å vite når han sist så en CRT, hvilken skjerm dette var, og hvilken flatskjerm han sammenlignet med.
    Ser på en CRT akkurat i det jeg skriver nå, jeg bor for øyeblikket hos mormor og morfar, ettersom jeg hjelper han med jobben. CRTen er nær dødene, den var kjøpt på 90 tallet og er en drit samsung. Likevel har jeg ingen problemer med SD kanaler her jeg sitter (drøye 3 meter fra tven) eller på god stolen plassert cirka en meter fra skjermen. Sort er heller ikke sort her, slik som XBR 960, Kuro og Panasonic plasma TVer måler, men er i hverfall mye, MYE bedre enn Samsung LED-LCDen jeg hadde før jeg kjøpte en PJ. Hvem av de to ville jeg valgt? LED-LCDen, uten tvil.. bare ikke til DVD, SD kanaler, VHS osv.

Jeg regner med det er dette som er basisen for at han mener CRT er bestest for alltid uansett hva alle andre måtte mene.

Ikke nødvendigvis, jeg vokste opp med "verdens beste TV" når jeg var liten, bodde i Dubai og foreldrene mine var sammen. Det var såklart en Sony 40". Jeg viste bilde til moren min av en XBR400 og hun sa at de ikke var den TVen, og jeg kan heller ikke huske at den så sånn ut, så hvis noen vil hjelpe meg finne modellen hadde jeg vært takknemlig. Den Tven ble kjøpt rundt slutten av 90 tallet, faren min var flink til å kjøpe det som var bra/best og endte aldri med en flatskjerm før 2007 (akkurat hva som skjedde med A/V utstyret har jeg aldri fått vite, etter at min mor og søster flyttet til Norge gikk vel kanskje 5-6 år før jeg var i dubai igjen), dette var en Panasonic 42" som fort ble til en Panasonic 50" og så endte med en Kuro 50" i kino rommet, og Panasonicene i stua/sove rommet. Sonyen fra cirka 1998 ble ikke kastet før 2008-9. Likevel så var ikke 42" HD-ready Panasonicen noe særlig bedre enn Sonyen, slik jeg husker. Innen den tiden 50" full HD Panasonicen fra 2008 fikk jeg helt sjokk og da tok det ikke lang tid før Kuro kom, og da hadde jeg totalt glemt CRT. Så kommer jeg til 2010-2011 og hører disse amerikanerne som ønsker seg CRT skjermer, er dere fattig? skaff dere LED sier vel den uvitende meg fra 2010. Da lastet han opp et bilde av en Samsung C8000, Panasonic VT20, Pioneer Elite Kuro PRO111FD, Sony GDM FW900 og Sony XBR 960 i samme rom. C8000/VT20 ble fort kastet ut ettersom bildekvaliteten bare var "ræva". Alle andre på akkurat det forumet var enige med han, utenom de idiotene som meg som trodde Samsung LED var best. Da satt jeg med ned og leste alt som var av A/V og hi/fi og dette ga fødselen for "en comeback" innen dette område, jeg ville ut alt som var av kino, var som var best på det og det, kastet mine logitech høyttalere, sparte til B&W, lagde AVforum konto og det hele. Siden den tiden, ble jeg ofte kalt "audio god" "king of sound" på spill forum og andre forum som ikke er dedikerte på A/V som AVforum (her jeg kan ikke jeg mer en halvparten av dere, så ingen grunn til å bli kalt audio god, men på noen forum er jeg "Gorm")

Dette er klassisk nostalgifelle. Han ble skuffet over bildet da de byttet ut CRTen med LCD en gang for mangfoldige år siden. Etter hvert som årene går, glemmer han alt som var dårlig med CRT, og husker alt det bra som enda bedre enn det egentlig var. Når han så finner ut at det faktisk finnes HD CRT skjermer, så må jo dette være den ultimate TVen. Oppløsning var jo det eneste som var problemet med CRT. Ja, og det at de var så dype og tunge, altså. Det var de to eneste problemene. Det og at de hadde veldig lite bilde. Men, bortsett fra det så må en HD CRT være den ultimateste skjermen ever!!!1!1one11!eleven

Veldig usaklig kommentar, og jeg forholder meg kun til fakta. Jeg ble ikke skuffet, jeg skaffet med en LCD med engang de kom ut omtrent, og var glad for byttet der og da et bilde var et bilde for meg, samtidig som lyd var lyd, jeg ble ikke interessert i CRT før drøye 2010. Selvom jeg sist så vår gamle 40" CRT var kun noen få år siden (08-09) så var ikke jeg interessert nok i det.

PS! "Nesten så jeg har lyst til" er ikke hvordan et seriøst tilbud innledes.

Kan du være litt spesifikk? når og i hvilken sammenheng sa jeg "nesten så jeg har lyst til" ?
    Langt svar, men siden du ledet opp mot det... 8)

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gorm
    Har flere projektorer jeg disponerer. Sikler på å kjøpe en VW1000, for å ha en skikkelig referanse, som også kommer til å være det en stund, ala det Qualia var.
    På TV-fronten går det mye i plasma hjemme hos oss (Panasonic). Ikke fordi plasma er feilfritt, men fordi de klarer en akseptabel bildedynamikk. Det går ikke en dag uten at jeg irriterer meg over problemer som innbrenning, eller dårlig bevegelses-skarphet.

På monitor-fronten går det i kalibrerte IPS-paneler

Må si det frister å bytte ut plasmane med Samsung sin 55" OLED. Så spørs det hvor store problemer det blir med innbrenning og levetid på panelene der da :neutral:
    Hva jobber du som? er du kun i kalibrator businessen så betaler de deg alt for mye!

Kommer ikke den Samsung OLED TVen til å bli rundt 80 lapper?

Sony Qualia sa du? Ikke et dårlig valg.. hvor har jeg sett den før.. hmm

8) 8) 8) 8)

Intermediate Andreas21 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,730
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser du ikke relevansen? Stasjonære PCer gir best ytelse, men er på vei ut. De selger mindre og mindre hvert SAMTIDIG som laptoper og mobiler øker salget år etter år. Markedet trenger rett og slett ikke stasjonære PCer lenger, selvom de er raskere og kraftigere. Det samme skjedde med TVer. en flat skjerm som kan henges på veggen, flyttes av en person, er flat, ser pen ut, OSV er prioritert, akkurat som mobilitet er prioritert over ytelse i PC verdenen. Var dette en bedre forklaring av PC analogien?

Bilde som knuser Kuro bildekvalitet? snakker vi PR her eller? hvis ikke må jeg nesten tvinge deg til å plukke meg opp i Askim 8)
    Så du tror ikke VW1000ES produserer et bedre bilde enn Pioneer Kuro når du akkurat har fått med deg at HW30 er bedre enn VT50?? Og hvis du tror Sony Qualia er bra, den var bra. I forhold til VW1000 er den ikke bra...

Betal biletten til Drammen så skal jeg spandere biletten hjem...
    Mvh Andreas

THX II kalibratør. Projektor/TV.
    Software: Calman Pro og Lightspace
    Colorimeter: Klein K10A Spectroradiometer: Jeti 1501
    TPG: Murideo Fresco Six G og DVDO

Active BaronRibsskog sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva jobber du som? er du kun i kalibrator businessen så betaler de deg alt for mye!
    Det burde vel ikke ha betydning.

Uansett så er jo det snakk om priortering. Det er ikke mange år siden man betalte 50k for Kuro og det var ingen som gren på nesen av det. OLED er tilgjengelig for de fleste sykepleiere bare de slutter å kaster bort penger på kafebesøk og IKEA :-)

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er ikke 100%, skal søke på dette. Samtidig sa Jeremy Kipnis til meg at hvit er faktisk det aller viktigste når det gjelder bilde (diskusjonen var om hvor dyp sort projektoren hans; Sony SRX-T420 til drøye 2 millioner eller noe) kan hende projektorer har litt annerledes kritikk enn TVer.
    Han får jo aldri sortnivå å snakke om i den kinoen uansett med flombelysningen fra de ineffektive varmeovnene han har plassert rundt i hele rommet, så det er vel naturlig at han mener det.

Den prosjektoren har mye lys fordi den skal klare referansekrav lysstyrke (14-30 FL) på enorme lerret, så med det lerretet vil han sikkert klare sveiselys. Imponerende for et utrent øye de første 10 minuttene, deretter bare slitsomt.

Den kinoen minner meg mer om nyrike amerikanere som investerer i gullbelagte BBS racing felger, 30" basselementer på lasteplanet og custompaint til 10k$ på en Ford pickup. Lett underholdning at noen gidder å kaste bort så mye penger for å få oppmerksomhet, men ikke akkurat en type kompetanse som hører hjemme i garasjen til et F1-team.

Intermediate hygen sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    3,330
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får håpe mr Jeremy Kipnis for sin egen del har byttet ut PS3 , S1 som bd/dvd avspillere.
    (en prosjector til 2 millioner viser ikke bedre bilde enn spillerene vil levere)

Active
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uten tvil. Hadde Mann solgt XBR 960 nye med 5 års forsikring så hadde ALLE amerikanere på amerikanske AVforum hadde en i huset.
    Du som bare holder deg til fakta i motsetning til "alle andre"... Er din verden så vridd at du faktisk selv tror på dette du har uttalt her?

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    745
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sony VPL-VW1000ES 4K SXRD 3D Projector: Take 2 HT Labs Measures | Home Theater

Har ikkje bedre sort eller kontrast enn Kuro så nei den har ikkje bedre bilde på alt. Størrelse, 3D og 4K var ikkje oppfunnet så der taper jo den greit.
    Men den har sortnivå som en VT50 så det er hvertfall den eneste projektoren eg har lest om som eg ville hatt.

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har du begynt å bli direkte ufin, og dersom du ikke roer ned kommentarene dine noe, så får du en velfortjent pause fra forumet.

Merk: dette er ikke noe du trenger å kommentere, KUN forholde deg til.

Active
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Andreas21
    Så du tror ikke VW1000ES produserer et bedre bilde enn Pioneer Kuro når du akkurat har fått med deg at HW30 er bedre enn VT50?? Og hvis du tror Sony Qualia er bra, den var bra. I forhold til VW1000 er den ikke bra...

Betal biletten til Drammen så skal jeg spandere biletten hjem...
    Tar du i mot besøk fra ytterste vestland også Andreas? Som kan betale for turen både frem og tilbake selv og kjøre frem til døra?

Intermediate Andreas21 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,730
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Haakon O
    Tar du i mot besøk fra ytterste vestland også Andreas? Som kan betale for turen både frem og tilbake selv og kjøre frem til døra?
    Det er bare å komme!

Hvis det er flere som vil kan jeg sikker sette opp en demo til, har hatt 4-5 demoer siden jeg fikk VW1000 i hus.
    Mvh Andreas

THX II kalibratør. Projektor/TV.
    Software: Calman Pro og Lightspace
    Colorimeter: Klein K10A Spectroradiometer: Jeti 1501
    TPG: Murideo Fresco Six G og DVDO

Side 12 av 14 FørsteFørste ... 2 8 9 10 11 12 13 14 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine