Panasonic 55" 3D LED Smart-TV TX-L55WT50Y

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer Helgenen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    188
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Panasonic 55" 3D LED Smart-TV TX-L55WT50Y

Hei jeg har havnet litt i tenkeboksen etter en tur på butikken her om dagen. Jeg har idag en Panasonic TX-P50VT20, var så og tittet på denne 55" led som jeg syntes var estetisk mye penere en den jeg har, bildet i butikken så bra ut og selger mente at dette var en av de bedre LED TV'ene. Han nevnte selvfølgelig også den nye plamaen til Panasonic, men som sagt her estetisk så synes jeg (og fruen) at denne var finere.

Det jeg lurer på er rent billedmessig - oppgraderer jeg eller nedgraderer jeg?

Ser mye på vanlig TV, både SD og HD sendinger samt fotball.

Synspunkter mottas med takk

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    745
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nedgraderer bildemessig, oppgraderer det estetiske, for VT20 er noe av det styggeste eg har sett av en toppmodell noensinne. Ellers hadde det blitt ST50 eller VT50 hadde eg vært i dine sko.

Intermediate UltimaNoctis sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    VT20 har bedre bilde en WT50 i min mening. Særlig sort nivå og kontrast, men også en del mer korrekte farger.

I et veldig lyst rom der sort nivå blir ødelagt uansett mener jeg at WT50 faktisk er helt fantastisk (tok meg tiden til og se mesteparten av en blu-ray pixar film på elkjøp). I et mørkt rom hadde jeg bare lagt merke til clouding og blå toner i steden for sort der det skal være sort.

Så siden du allerede har VT20, så burde du ha nok lyskontroll til at Panasonic ST50 og VT50 er et bedre kjøp.

ST50 gir det mest valuta, mens VT50 gir best bilde.

Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    188
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får se hva jeg gjør, synes i utg.pkt den nye LED er ganske dyr med kr 23.990. Ser ut som jeg kan få ca kr 9.500 for min som jeg betalte noe mer for når den ble kjøpt for ca 16 mnd siden.

Takk for tilbakemeldinger, dersom noen flere har synspunkter så er det bare å komme med.

Newcomer Dunedain sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel, det jeg har sett av WT50, så er det veldig lite clouding. Og sortnivået er blant de bedre av kantmontert LED. Tven når ikke helt opp til VT50, men er absolutt noe å vurdere dersom du vil ha LED.

Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    188
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel beslutningen min ble å bytte. Får den levert idag eller imorgen. Blir spennende.

Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    188
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter å ha testet tv i vanlig bruk fra fredag til idag så kan jeg ikke annet enn si meg veldig fornøyd. TV står i en stuen med dagslys og vanlig belysning på kveldstid. Brukes med andre ord som en helt vanlig stue tv. Bildet en lynskarpt. Svart er svart. Fotballkampene er en drøm å se på. Angre pr nå ikke et sekund på at jeg gikk fra plasma til led/lcd. Sjekket lenge i butikken og sammenlignet både med plasma til Panasonic som hang at med og sammenlignet med toppmodellen til Samsung. Dette er bra, har du ikke sett gå å se i butikken om du kan, både expert og elkjøp har denne i sitt sortiment.

Lykkelig eier av Panasonic TX-L55WT50Y

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •