Beste TV 10k-15k i normalt belyst stue

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 38
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Beste TV 10k-15k i normalt belyst stue

Hei!

Jeg skal ha ny TV, og har sett på følgende modeller:

Panasonic P50ST50Y 9.995,- Komplett.no - Panasonic 50" 3D Plasma TV TX-P50ST50Y
    Samsung PS51E6505 9.995,- Komplett.no - Samsung 51" 3D Plasma Smart TV PS51E6505
    Samsung UE55ES6535 12.995,- Komplett.no - Samsung 55" 3D LED Smart TV UE55ES6535

I tillegg har jeg en kompis som sier at han har fått tilbud hos en butikk på Samsung UE55ES8005 for 15.000,-. Tror ikke helt på at det kan stemme, men skal sjekke det ut selv...

TV-en skal være i stuen. Bak sofaen er det to store vinduer, men jeg har persienner og gardiner. Vil si det er en normalt belyst stue, men jeg merker litt refleksjoner i dagens Plasma-TV (en 4-5 år gammel Panasonic 42"). Jeg ser mest filmer og serier og "normale" TV-sendinger. Sport er ikke viktig. 3D liker jeg ikke, så det er også uviktig.

Gitt at vi holder 8005 utenfor. Hvilken TV bør jeg gå for av de tre første? Ja, jeg har Canal Digital, så tilbudene gjelder. Gitt at det stemmer at jeg kan få 8005 for 15k, er dette da et soleklart førstevalg, eller er det noen av de andre som er vel så gode kjøp?

Merk at jeg ikke nødvendigvis skal ha den aller beste TV-en, men en veldig god TV som gir valuta for pengene.

Intermediate UltimaNoctis sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Samsung LED TVer og valuta er to helt forskjellige ting spør du meg, selvom den kompis prisen du kan få ikke er så aller verst. Jeg foreslår alltid plasma med mindre lys er et STORT problem.

Har hørt at det er dags tilbud på ST50.. 55" for 11 000 (normal pris 14 lapper)

Det funker helt fint i normal belyste stuer.

Bedre verdi for pengene finnes ikke. Til og med i en vanlig lys stue er bilde på ST50 så overlegent at den er kanskje på lik linje med f.eks Samsung 6000 serien til 12 995. om natta så banker den ES8005 flagskipet halveis til sverige

Her var den ja: Komplett.no - Panasonic 55" 3D Plasma TV TX-P55ST50Y

Fy for en deal 8)

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for hurtig svar. Litt av noen tilbud på Komplett i dag ja. Det hadde ikke jeg fått med meg... Det utvider jo forsåvidt mulighetene:

Samsung PS60E555 8.995,- (før 15k) Komplett.no - Samsung 60" 3D Plasma TV PS60E555
    Panasonic P55ST50Y 10.990,- (før 14.295) Komplett.no - Panasonic 55" 3D Plasma TV TX-P55ST50Y
    Samsung PS60E535 6.995,- (før 11.995) Komplett.no - Samsung 60" Plasma TV PS60E535
    Philips 55PFL6007T 11.990,- (før 15k) Komplett.no - Philips 55" 3D LED Smart TV 55PFL6007T

Er det bred enighet om at Panasonic er det beste kjøpet, så er det jo bare å bestille i dag, men jeg kunne gjerne tenke meg å høre andres refleksjoner

Med "godt kjøp" i tankene virker jo en av Samsung-modellene ovenfor fristende...

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, du burde nok vente til du får flere meninger enn bare min, hehe bare sørg for at du kjøper i dag sier bare.. gode tilbud som de kommer ikke hver dag

Syns også fjorårets nestbeste Philips 21:9 TV 50" til 6995 (-46%) er en meget god deal!

da har du mye penger til overs til vet ikke.. anlegg, forsterker, møbler eller hva annet du mangler

Men 21:9 er kanskje upraktisk om du ikke ser på mange filmer....

Det at ST50 er det beste kjøpet generelt er ingen tvil om -- les tester fra HDTVtestUK/CNET/Flatpanels så finner du fort ut det! men pga de ikke er et mørkt rom vi snakker om blir saken litt verre og mer komplisert. jeg mener ST50 forsatt er best, andre vil si gå for LED.

Og om du har gardiner/ser på mest TV om kvelden er det også "solklart" ( ) at ST50 er det beste kjøpet..

Lykke til med kjøpet!

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    169
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av UltimaNoctis
    Samsung LED TVer og valuta er to helt forskjellige ting spør du meg, selvom den kompis prisen du kan få ikke er så aller verst. Jeg foreslår alltid plasma med mindre lys er et STORT problem.

Har hørt at det er dags tilbud på ST50.. 55" for 11 000 (normal pris 14 lapper)
    Komplett.no - Panasonic 55" 3D Plasma TV TX-P55ST50Y

Fy for en deal 8)
    Det er en latterlig pris. ****! Sko hatt penger nå, men må nesten får solgt den andre Tv'en først. Kun i dag altså?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    169
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gullars
    Takk for hurtig svar. Litt av noen tilbud på Komplett i dag ja. Det hadde ikke jeg fått med meg... Det utvider jo forsåvidt mulighetene:

Samsung PS60E555 8.995,- (før 15k) Komplett.no - Samsung 60" 3D Plasma TV PS60E555
    Panasonic P55ST50Y 10.990,- (før 14.295) Komplett.no - Panasonic 55" 3D Plasma TV TX-P55ST50Y
    Samsung PS60E535 6.995,- (før 11.995) Komplett.no - Samsung 60" Plasma TV PS60E535
    Philips 55PFL6007T 11.990,- (før 15k) Komplett.no - Philips 55" 3D LED Smart TV 55PFL6007T

Er det bred enighet om at Panasonic er det beste kjøpet, så er det jo bare å bestille i dag, men jeg kunne gjerne tenke meg å høre andres refleksjoner

Med "godt kjøp" i tankene virker jo en av Samsung-modellene ovenfor fristende...
    Du kan lese så mye du vil, men konklusjonen kommer til å bli panasonic.

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Anders W
    Det er en latterlig pris. ****! Sko hatt penger nå, men må nesten får solgt den andre Tv'en først. Kun i dag altså?
    Prisen er latterlig! til 14 000 var ST50 nesten gratis. Til 11 000 er det et ran! :-D Kun i dag.. løp og kjøp )

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, kjenner at det fort kan helle mot et Panasonic-kjøp i dag. Tok en kikk på 50-tommeren på en Expert-butikk i går. Sykt bra sortnivå. Men er litt skeptisk til om den kan gi for sterke refleksjoner... Men så ser jeg jo stort sett bare på TV om kvelden... Det gjelder vel å bestemme seg før midnatt!

Valgte kjapt bort Philips pga-formatet. Jeg har litt utfordringer i bredden på veggen, ettersom det står en kjip peis ved siden av TV-hjørnet

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    169
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prisen er latterlig! til 14 000 var ST50 nesten gratis. Til 11 000 er det et ran! :-D Kun i dag.. løp og kjøp )
    Kjøper jeg før den andre er solgt så blir jeg drept, så enkelt er det, hehe. Fikk kjeft da jeg kom hjem med 40" Philips 9705 til 10000 i fjor, og vi har en G20 i stua. Men det er ikke lett å la være. Har forresten klikket på kjøp på Komplett og det er bare bekreftelsen igjen...klør i fingrene...

Active _frost_ sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    357
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er alltid enklere å få tilgivelse enn tillatelse ;-)

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    169
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av _frost_
    Det er alltid enklere å få tilgivelse enn tillatelse ;-)
    hehe sant det Vi får se...

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, kjenner at det fort kan helle mot et Panasonic-kjøp i dag. Tok en kikk på 50-tommeren på en Expert-butikk i går. Sykt bra sortnivå. Men er litt skeptisk til om den kan gi for sterke refleksjoner... Men så ser jeg jo stort sett bare på TV om kvelden... Det gjelder vel å bestemme seg før midnatt!

Valgte kjapt bort Philips pga-formatet. Jeg har litt utfordringer i bredden på veggen, ettersom det står en kjip peis ved siden av TV-hjørnet
    Om du ser mest på TV om kvelden syns jeg du nesten kan løpe ned og bestille en ST50. Jeg må også gjenta at vi skriver på en norsk forum her, og de aller fleste av oss her bor i Norge. halvet året så er det mørkt fra klokken 14 til klokken 8-9 uansett!! Vi har ikke samme problemet som de som bor i Miami eller L.A. der de har super sterk sol året rundt som er oppe nesten hele døgnet hver eneste dag..

Og til den prisen den er i dag.. umotståelige verdi.

Kjøper jeg før den andre er solgt så blir jeg drept, så enkelt er det, hehe. Fikk kjeft da jeg kom hjem med 40" Philips 9705 til 10000 i fjor, og vi har en G20 i stua. Men det er ikke lett å la være. Har forresten klikket på kjøp på Komplett og det er bare bekreftelsen igjen...klør i fingrene...
    Gjør det, gjør det.. GJENOMFØR DET 8)

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    gjort...

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    gjort...

Gratulerer!

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    169
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om du ser mest på TV om kvelden syns jeg du nesten kan løpe ned og bestille en ST50. Jeg må også gjenta at vi skriver på en norsk forum her, og de aller fleste av oss her bor i Norge. halvet året så er det mørkt fra klokken 14 til klokken 8-9 uansett!! Vi har ikke samme problemet som de som bor i Miami eller L.A. der de har super sterk sol året rundt som er oppe nesten hele døgnet hver eneste dag..

Haha, sykt vanskelig å la være. Holder på å planlegge best mulig måte å gjennomføre dette på med tanke på fruen, men ser ikke helt lyset i tunellen enda

Men har enda ett håp om å få solgt Tv'en først, men da må det skje i dag. Har vært mange interesserte, men de trekker seg etterhvert. Vanskelig å selge brukt TV til tross for at den ikke er ett år gammel og er jævlig bra. Bare synd den er så liten.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer!
    Takk!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Haha, sykt vanskelig å la være. Holder på å planlegge best mulig måte å gjennomføre dette på med tanke på fruen, men ser ikke helt lyset i tunellen enda

Men har enda ett håp om å få solgt Tv'en først, men da må det skje i dag. Har vært mange interesserte, men de trekker seg etterhvert. Vanskelig å selge brukt TV til tross for at den ikke er ett år gammel og er jævlig bra. Bare synd den er så liten.
    Dette gir deg jo en god mulighet til å lempe litt på prisen...

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    169
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette gir deg jo en god mulighet til å lempe litt på prisen...

Ja det er nok det jeg må gjøre. Har fått bud på 4000, men gav rundt 10000 i november i fjor så det føles for lite, men det finnes så mye i den prisklassen, og 40" begynner å bli ukrurrant.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    169
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Gjort! :shock:

Intermediate BjrnrB sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    824
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Komplett.no - Philips 50" 3D LED Smart TV 50PFL7956T

Denne til soveromsTV? Erfaringer/innvendinger?

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •