Philips 55" 3D LED Smart TV 55PFL5507T til under 10K

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer PureHifi sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    288
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Philips 55" 3D LED Smart TV 55PFL5507T til under 10K

Komplett.no - Philips 55" 3D LED Smart TV 55PFL5507T

noen som har testet denne, ska ha en ny TV på stua til kun til TV titting, og har en del vinduer så vil tro dette vil vere en grei TV til en rimeleg pris?

Intermediate UltimaNoctis sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det er en rimelig pris for den TVen ja. Klarer å fulføre "litt tv titting" helt fint. Du sier du har en del vinduer.. har du ikke gardiner eller en måte å dekke for de? pleier du å se TV ofte om dagen? Uansett mener jeg du burde ta en titt på denne:

Komplett.no - Panasonic 50" 3D Plasma TV TX-P50ST50Y

Den blir hedret som årets TV (bang for buck) og fungerer også utmerket i rom med mye lys.

Panasonic TC-P55ST50 Review - Watch CNET's Video Review

"The affordable Panasonic TC-PST50 series exhibited outstanding overall picture quality, characterized by exceedingly deep black levels with great shadow detail, accurate colors, and solid bright-room performance."

Også verdt å nevne at det er den 3. beste TVen på markedet etter Panasonics dyrere VT50 og GT50. Den slår til og med flagskipet til Samsung på mange områder.

"With flagship-level picture quality for a midlevel price, the Panasonic ST50 series sets the value standard among videophile-grade TVs."

Så med mindre lys er et veldig, veldig sterkt problem kan jeg anbefale denne TVen, med hele mitt hjerte.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •