Rikstv CAM-modul går ikkje inn i tven?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    139
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Rikstv CAM-modul går ikkje inn i tven?

Hei!
    Fekk tak i ein STRONG CAM-Modul for Rikstv som tideligare har såtte i ein Samsung. Prøvde å sette den inn i Thomson-en den skal være i, men den går ikkje lenger enn halvveis inn. Trudde dette var "universal" og virka på alle tver som er laga for dette. Stemmer ikkje det? eller er det ein eller anna hokus pokus måte å få denne inn i tven?

Intermediate r0ver2 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    933
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    CAM'n står seg regel inni tven bare med en liten del av den?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    139
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av r0ver2
    CAM'n står seg regel inni tven bare med en liten del av den?
    Innbiller meg at CAMen skal heilt inn slik at den går kant i kant med tv kabinettet?

Intermediate classic46 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,884
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Sitat Opprinnelig postet av Intel94
    Innbiller meg at CAMen skal heilt inn slik at den går kant i kant med tv kabinettet?
    Neida, ca bare halvparten.(på min Paaasonic)..har du sjekket om den virker da?

Min sitter bakpå, hvordan sitter din? Riks Tv logoen skal være ut slik at den synes....kan være litt vanskelig å få den inn på noen tv'er...
    TV: LG 55 UH 850VAEN=4K/Ultra HD Edge LED med 200 hz, 3D WiFi og Smart TV samt støtte for både HDR 10 og Dolby Vision.
    Elektronikk: Yamaha RX-A 860, Panasonic DMP-UB 700, Pioneer DVD med SACD og DVD Audio avspilling.
    VIASAT HD PVR Pace TDS 865 NV+ SAMSUNG GX-V1680 SJ 4K, CANAL DIGITAL ADB HD PVR, til svensk TV og nyeste HD Smart box til norsk TV.
    DAB radio: Tiny Audio M7 med optisk utgang. Høyttalere: Canton CD 160 7.1 Og oppdaterte HDMI kabler...ikke noe Clas eller Biltema her i huset...

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    139
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av classic46
    Neida, ca bare halvparten.(på min Paaasonic)..har du sjekket om den virker da?

Min sitter bakpå, hvordan sitter din? Riks Tv logoen skal være ut slik at den synes....kan være litt vanskelig å få den inn på noen tv'er...
    Aner ikkje om den virker, må vel pare kortet med CAMen også? må eg ringe inn til rikstv å få dei til å gjere det? CAMen skal settast inn frå sida.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    139
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ringte til RIKS TV og dei måtte legge CAMen inn i abbenomentet, fekk søkt inn kanaler no etter å ha venta 30 min (opptil 1 time sa dei) trykker på kanelene og da kommer det opp "*namn på tvkanal* mottar data..."(eks. NRK1 mottar data...) litt så får eg "Ingen Signal" uansett kva kanal er velger. Bruker samme antennekabel som med Samsung RIKS TV boksen og der hadde eg signal. Nokon som veit kva problemet er?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •