Problemer med panasonic txl47et5y

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Problemer med panasonic txl47et5y

Hei

Har kjøpt panasonic txl47et5y 47" led TV

Nydelig Tv, bortsett fra en ting. Når jeg ser fotball eller andre programmer med en lignedne funskjon og bakgrunn, ser det ut som at det er skygger eller striper på skjermen på gressmatta. På mange måter ser det ut som skjermen er skitten. Den er ikke det. Kun på ensfargede bakgrunner jeg ser det, men ekstremt irriterende.

Noen som har erfaring med det samme og eventuelt løsninger?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av espenpettersson
    Hei

Har kjøpt panasonic txl47et5y 47" led TV

Nydelig Tv, bortsett fra en ting. Når jeg ser fotball eller andre programmer med en lignedne funskjon og bakgrunn, ser det ut som at det er skygger eller striper på skjermen på gressmatta. På mange måter ser det ut som skjermen er skitten. Den er ikke det. Kun på ensfargede bakgrunner jeg ser det, men ekstremt irriterende.

Noen som har erfaring med det samme og eventuelt løsninger?
    Det høres ut som du beskriver det som kalles clouding, hvilket er et problem med LED-teknologien i seg selv. Ønsker du å bli kvitt det problemet må du nesten vurdere plasma eller en LED-TV som benytter en annen type lys enn kant-LED.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Aha-
    Da får jeg se om irritasjonen går vekk, eller om jeg benytter meg av d åpne kjøpet og bytter inn i plasma. Takk

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har et godt alternativ om jeg velger å benytte meg av d åpne kjøpet og bytte til plasma?
    Lenge sia jeg har vært inne på debatten led kontra plasma. Hva er fordelene ulempene de to imellom?

Panasonicen min har et veldig godt bild på film og fosåvidt også sport men led cloudinge er et irriterende problem og så synes jeg panoreringen ikke er perfekt når en ikke bruker intellegent frame correction.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •