Samsung E6505/E8500 plasma

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    74
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Samsung E6505/E8500 plasma

Noen som vet om det er vesentlige forskjeller vedr panel og bildebehandling på Samsung 51E6505 og 51E8500 plasma-modeller. Ikke lett å finne ut av på Samsung.no. Vurderer ny og større tv der fotballsendinger er prioritert. Ser at MPX selger 6505 til 8990,-.
    Har fått prøve div LED toppmodeller men blir ikke helt fortrolig med måten disse takler fotballsendinger på. Har nå en 3 år gml Panasonic 42 G15 som fremdeles er helt fantastisk og "stille" selv med 4 vifter, men ønsker nå større tv.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tech2
    Noen som vet om det er vesentlige forskjeller vedr panel og bildebehandling på Samsung 51E6505 og 51E8500 plasma-modeller. Ikke lett å finne ut av på Samsung.no. Vurderer ny og større tv der fotballsendinger er prioritert. Ser at MPX selger 6505 til 8990,-.
    Har fått prøve div LED toppmodeller men blir ikke helt fortrolig med måten disse takler fotballsendinger på. Har nå en 3 år gml Panasonic 42 G15 som fremdeles er helt fantastisk og "stille" selv med 4 vifter, men ønsker nå større tv.
    De er relativt like, men 6505 har en noe kjipere bildebehandling på SD-sendinger enn hva 8005 har. Panelet i seg selv er likt, men 8005 har nok et noe bedre antirefleksbelegg. Dette har mest å si hvis tv-en til stadighet befinner seg i lyse omgivelser.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    74
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan nevne at jeg tidligere i vår prøvde en Pana GT50, men returnerte denne pga mye "buzzing". Min gamle 42G15 er helt lydløs i så måte. Bildekvaliteten på GT50 var veldig bra men denne støyen ble for mye. Nå er vel også Samsung kjent for å støye litt men tenkte å prøve E8005 fra Elkjøp så får jeg heller returnere den også hvis den støyer for mye.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan nevne at jeg tidligere i vår prøvde en Pana GT50, men returnerte denne pga mye "buzzing".
    Det var synd du ikke prøvde Pana ST50 som på mange vis er like god som GT50. Den er ikke på noen måte like utsatt for "buzzing" som GT50 - som fremstår som Panasonics versting i år når det gjelder "buzzing".

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •