42" i 5000,- klassen

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

42" i 5000,- klassen

Hei og god sommer.
    Vi trenger nytt tv til stuen, blir for det meste brukt til tv sendinger og barnefilmer, så det er lite aktuelt å legge mye penger i dette. Ser mange selger tver til ca 5000,-

Noen tver som utmerker seg bedre enn andre i denne prisklassen?
    Takker alle som tar seg bryet med å svare.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av toxic
    Hei og god sommer.
    Vi trenger nytt tv til stuen, blir for det meste brukt til tv sendinger og barnefilmer, så det er lite aktuelt å legge mye penger i dette. Ser mange selger tver til ca 5000,-

Noen tver som utmerker seg bedre enn andre i denne prisklassen?
    Takker alle som tar seg bryet med å svare.
    Samsung PS43E455 til ca. 3500. Tipper det er noe av det bedre i den prisklassen. Har selv en PS43D455 og den er helt rå sammenlignet med mye annet der ute. Ikke fullhd, men det er ikke noe stress på den skjermen.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    142
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Faren min kjøpte en Samsung 40" LED smart TV som vi har på hytta, utrolig bra ift til pris!!! Har ikke testa smart funksjonene da vi ikke har internett der enda... Lett og tynn er den å!
    Komplett.no - Samsung 40" LED Smart TV UE40EH5305

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av 7ens
    Faren min kjøpte en Samsung 40" LED smart TV som vi har på hytta, utrolig bra ift til pris!!! Har ikke testa smart funksjonene da vi ikke har internett der enda... Lett og tynn er den å!
    Komplett.no - Samsung 40" LED Smart TV UE40EH5305
    Jeg er nok bittelitt inhabil her siden jeg er plasmafanatiker selv, men faren min har en UE40D5705 som jeg innbiller meg må være litt i samme gate, og den D455-en jeg nevnte overfor gruser den på bildekvalitet. Til tross for at den ene er fullhd og den andre ikke.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Lg 42lk450

Komplett.no - LG 42" LCD-TV 42LK450

Jeg har denne selv, veldig mye TV for pengene

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Panasonic er et trygt valg og P42X50E koster 4995 på nettet ser jeg. Dette er plasma. Med plasma får du like god innsynsvinkel fra alle hold. Panasonic er også kjent for gode farger og bra sortnivå.

Den Samsung plasmaen som han anbefalte er sikkert også grei.

Lcd/led er sliter mere med innsynsvinkel og hvis du ikke sliter med spesielt mye lys utenfra(vinduer) så vil jeg anbefale plasma fordi jeg mener du får mere for pengene der. Spesielt blant rimeligere skjermer i 5000 klassen. Led/lcd er derimot mere lyssterke og de trives bedre hvis rommet er veldig lyst. Plasmaene glassfront og dermed mere utsatt for gjenskinn.(men de tåler mere juling pga glassfronten) Plasma trives best når det ikke er for lyst i rommet. Men film er jo tross alt best i litt dunkekl belysning? Synes de også har det mest naturlige bilde.

Mine foreldre kjøpte akkurat ny lg plasma. Min 3 år gamle px80 panasonic plasma har bedre farger og sortnivå enn denne helt nye skjermen. px80 betalte jeg 5000kr for for 3 år siden, slik at det er heller ikke en panasonic skjerm av aller dyreste merke selv at det skal nevnes at nye modeller var på vei inn og at den dermed var såpass billig.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •