LG 60" Plasma-TV 60PA550T (7995,-) første inntrykk

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer caines sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    221
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

LG 60" Plasma-TV 60PA550T (7995,-) første inntrykk

Fikk ikke prosjektor til å passe inn og da jeg leier for en kortere periode ble det en rimelig plasma som var utfallet. Dette blir da et produkt jeg skal bruke et års tid.

Rommet den står i er uten lyskilder og har blitt veldig dempet for naturlig lys også. Noe som er bra da skjermen er ekstremt reflekterende for lyskilder og sortnivået ikke tåler for mye naturlig lys.

Men... I et mørkt rom og mye justering av instillinger så begynner dette å bli uforskammet bra til den prisen. Ingen store feil i bildet og Blu-ray i god kvalitet ser behagelig ut sammenlignet med min 52" Sony LCD. Til og med detaljer i mørke bilder er OK uten å kjøre lysstyrken opp for mye.

Om det er noen som er ute etter noe skikkelig billig til et mørkt rom (kjellerstua?), så bør denne vurderes. Spesielt til prisen ved "Collect @ Store" på 7995,- (pris i butikk er 9995,-).

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    534
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Welcome to the beautifull world of plasma

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    221
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk :-)

"Return to plasma" blir det etter å ha hatt en litt trøblete Panasonic 42PV600 for noen år siden. Plasma krever en del av rommet, men bildet på denne saken er i mine øyne langt mer avslappet og rett for film enn min LCD.

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    221
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Retur av plasma

Synd og si det, men har en del utfordringer med tydelig immage retention og elektronisk buzzing på TV'en. Det var ikke der når TV var ny.

Er dette godt nok for retur før 12 mnd har gått? Føles litt kjipt med et produkt som taper seg i kvalitet, håper LG eller forhandler ordner opp, har ikke snakket med noen enda. Mener ellers at TV'en gav maksimum "bang for the bucks" i et mørkt rom. Sortnivå noe bak tv'er til 3 - 4 x prisen, men fornøyd ellers.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •