Buzzing på VT65 eller PS64?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Buzzing på VT65 eller PS64?

Har tidligere returnert en PS63c7705 grunnet retningsbestemt høyfrekvent buzzing. Vet at jeg ikke var alene om dette. Vurderte lenge LED, men ønsker fortrinnsvis plasma. Har forhørt meg i ulike butikker, men har vanskelig for å stole på selgere som aldri en gang har hørt at dette har vært et problem. Tenker da særlig på Samsung sine plasmaskjermer. Noen som har hørt om problemer med buzzing på PS64 eller VT65?

Intermediate orso sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    3,604
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Også de nyeste Samsung plasmaene sliter med buzzelyd. Om det blir et problem eller ikke er umulig å si. Panasonic sine plasmaer har ikke dette problemet og dermed et tryggere kjøp på akkurat dette området.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av orso
    Også de nyeste Samsung plasmaene sliter med buzzelyd. Om det blir et problem eller ikke er umulig å si. Panasonic sine plasmaer har ikke dette problemet og dermed et tryggere kjøp på akkurat dette området.
    Takk for tilbakemeldingen. I testen av 50'' på FlatpanelsDK ble det påpekt at dette ikke var et problem, så jeg håper det gjelder 65'' også.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    74
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Returnerte en Pana GT50 for en tid tilbake pga buzzing ved mye hvitt i bildet. Hørtes litt for godt. Ellers var bildekvaliteten fantastisk og en klar forbedring i forhold til min 3 år gamle G15.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tech2
    Returnerte en Pana GT50 for en tid tilbake pga buzzing ved mye hvitt i bildet. Hørtes litt for godt. Ellers var bildekvaliteten fantastisk og en klar forbedring i forhold til min 3 år gamle G15.
    Det er det jeg frykter. Jeg er nok litt sensitiv på slike lyder og vil ikke ha glede av en skjerm som buzzer. Vanlig "plasmalyd" er noe annet.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gikk for VT50. Henter den mandag