Samsung 51" Plasma TV PS51E535 (PS51E535A3WXXE)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Samsung 51" Plasma TV PS51E535 (PS51E535A3WXXE)

Hei,

Er det noen som har denne og som kan si litt om sine erfaringer?
    Har ikke funnet noen skikkelig test av denne noe sted.
    Ser at de selger den for 4.995,- hos mpx.no nå.
    Er dette en 2011 modell eller 2012?

Jeg finner den heller ikke på samsung sine egnesider hvis jeg søker, men produsent linken hos mpx.no går rett til spesifikasjonssiden hos Samsung så den finnes i alle fall

Har en gammel Tatung 42" LCD som har utspillt sin rolle for mange år siden. Har ikke lyst til å bruke 20-30 tusen på TV nå ettersom jeg ønsker å vente OLED revolusjonen som starter nå til høsten. Derfor er planen å kjøpe noe som funker OK i et til to år til prisen (og barnesykdommene) på OLED har blitt forbedret.

Noen meninger? Anyone?

*** Oppdatering ***
    Etter å ha lest en del mer så ser det ut til at PS51D555 er et bedre valg. Då får man også 3D (For de som bryr seg og slikt.) og Cinema Smooth og HDMI1.4
    Den koster mellom 500 og 1000,- kroner mer enn E535 som ligger på rundt 5.000,- blank flere steder.

Expert
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    5,562
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kjøpte en slik fra komplett. fornøyd jeg.
    betydelig rimeligere enn en samsung LED som står i et annet rom, men med bedre sortnivå..funker bra på film. særlig og pga. størrelsen.
    en bakdel er at avspilling fra usb ikke har resume. må spole helt frem manuelt bare jeg bytter inngang. mens LEDn fortsetter automatisk omtrent, selv om man tar brikken ut og inn igjen.
    men ellers et glimrende kompromiss av et stor tv syns jeg. også relativt slank og lett for størrelsen. lett i bruk.

Expert
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    5,562
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    fyfaen..etter bare ca 10gangers bruk har tekst allerede brent seg fast i skjermen. "select language" som stod der i ca 10min for flere dager siden er fortsatt synlig i bakrunnen. herregud! trodde dette var et forbigått problem på nye plasmaer.
    noen tips??

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av einis
    fyfaen..etter bare ca 10gangers bruk har tekst allerede brent seg fast i skjermen. "select language" som stod der i ca 10min for flere dager siden er fortsatt synlig i bakrunnen. herregud! trodde dette var et forbigått problem på nye plasmaer.
    noen tips??
    Ugunstig at dette skjer når jeg akkurat har skrytt hemningsløst av hvor bra Samsung har blitt på området :P

Men skjermen din er ganske ny enda, så det kan være at den er litt mer utsatt pga det. Har du forsøkt dette "rullefeltet" i et par timer?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    179
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av slc
    Ugunstig at dette skjer når jeg akkurat har skrytt hemningsløst av hvor bra Samsung har blitt på området :P

Men skjermen din er ganske ny enda, så det kan være at den er litt mer utsatt pga det. Har du forsøkt dette "rullefeltet" i et par timer?

Syns dette er rart også, men kanskje du har vært uheldig..?

Jeg har en PS60E6505 som jeg IKKE har vært forsiktig med og kjørt høy kontrast nesten fra dag 1 (Ikke dynamisk vel og merke) og jeg har ikke sett en eneste antydning til innbrenning eller IR..

Ser det mye tydeligere på min eldre PS50C7705, så mulig det er helt forskjellig panel på 5 og 6 serien til årets serie..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •