Toshiba 55WL863 eller LG 60PA550T?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Toshiba 55WL863 eller LG 60PA550T?

Har en 7 år gammel 40" HD Ready Samsung LCD, og er på utkikk etter en større og bedre tv for så billig som mulig. Har lyst til å oppgradere igjen når OLED blir billigere, forhåpentligvis om 3-4 år. Vil derfor ikke bruke så mye penger.

3D er ikke viktig, da jeg holder på å lage hjemmekino i kjelleren, og tanken er å ha en 3D projektor der.

TV'en vil hovedsaklig bli brukt til vanlige TV-sendinger i normalt lys stue. Noen filmer vil bli sett, men de fleste vil nok bli sett i hjemmekinoen. Bruker stue-pc til å se en del serier.

TV'ene jeg vurderer er Toshiba 55WL863 (10990) eller LG 60PA550T (7990).

LG'en kan bli litt vel stor i stua, er plasma, ikke 3D samt at den er litt plastikk, men så på den på elkjøp i går, og synes bildekvaliteten var overraskende bra.

Toshibaen er passe størrelse, LED som kanskje passer bedre til lys stue, har 3D og fint design, men er 3k dyrere.

Er det noen som har noen tanker rundt dette valget? Noen som har erfaringer med noen av TV'ene?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I mine øyne er det bare plasma som er det beste. Men var faktisk inne på den toshiba`n selv før jeg kjøpte plasma. Dog panasonic. Så mitt valg er plasma og lg når du likevel skal bytte ut om en 3 års tid.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har nå bestilt Toshiba'en.. Var å så på LG'en en gang til, denne gangen på vanlige tv-signaler, og synes den da så heller dårlig ut. Da var den plutselig ikke så aktuell lenger.

Har lest mye om WL863, og den har fått veldig mange bra tester, og omtales som en toppmodell, så en 55" til 10990 synes jeg virker som mye for pengene. Blir spennende så om jeg blir fornøyd..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •